Eanmde. Hnllanti I teinHouse. staat als een huis Maandag 2 oktober kopte De Telegraaf "Formule Holland Heineken House staat als een huisBeter kon het niet worden omschreven. Het Holland Heineken House (HHH) in Sydney was een doorslaand succes! Willemse en Henri van der Aat van ons marketing adviesbureau die in de voor bereiding naar en tijdens de Olympische Spelen de touwtjes zeer professioneel in handen hadden. Alle randvoorwaarden waren aanwezig: de locatie was prachtig, Darling Harbour het uitgaanscentrum van Sydney, de Australiërs (wat een positieve mensen), de fantastische medewerking van Hans Erik Tuijt en zijn mensen, het weer, de Batavia en natuurlijk het beste bier van de wereld! Kortom, Heineken heeft laten zien dat wij naast bierbrouwers ook een uitste kend gastheer zijn; het was een echte Heineken-experience! Wij kijken nu al uit naar de Olympische Winterspelen in Salt Lake City en naar de Zomerspelen in Athene! Michael Amiabel Oorspronkelijk opgezet als een ontmoetings plaats voor Nederlandse supporters heeft het HHH zich ontwikkeld tot een multifunctioneel cen trum waar niet alleen de supporters terechtkun nen om elkaar te ontmoeten, maar ook de atle ten een exclusieve ruimte hebben om vrienden en familie te ontvangen. De schrijvende pers kon zich terugtrekken om gefaciliteerd met internet- lijnen zijn/haar werk kon doen. Naast een werk ruimte voor RTL5 had de NOS een eigen studio in het HHH. Ook Radio 2 zond rechtstreeks uit met presentator Sjors Fröhlich. Het was deze veelzij digheid die mede het succes bepaalde. Overigens hadden we zonder de uitzonderlijke prestaties van 'onze' atleten niet elke dag zo'n fantastisch feest kunnen vieren. Bijna elke avond was er een huldiging, onder andere door Paul de Leeuw, ZKH Prins Willem Alexander, Erica Terpstra en Hans Blankert, de nieuwe voor zitter van NOC*NSF. Heel veel lof voor de crew, meer dan 120 over het algemeen studenten, die zestien dagen tot het gaatje zijn gegaan. En er werd wat van hen gevraagd; elke dag meer dan zesduizend gasten vraagt enorm veel inzet en enthousiasme. Fantastisch! Maar ook Silvan de dj., Vince de ge luidstechnicus, Joost de al- lesregelaar en alle andere mensen achter de schermen hebben zich voor meer dan 200% ingezet om het HHH tot een succes te maken. Essentieel in het welslagen waren Meggy

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 17