De Smaak u Tilburg Culinair V Deze zomer vond nog een culinair evene- ment plaats. Op 22, dfjfe»- 23 en 24 september ,.-r* werd op het Willems- 3$i'; fff plein in het centrum van Tilburg voor de tien- a 1 t de keer het 'Tilburg Culinair' gehouden. Gedurende deze dagen was het plein een eet- en drinkparadijs. Dit jaar had Tilburg Culinair een Japans tintje vanwege het feit dat de veer tien hobby-kookteams in hun wedstrijd om de Tristar-wisseltrofee een Oosters georiënteerd menu bereidden. Met de zogenoemde 'Tilburgse Troskes' als be taalmiddel op zak kon iedereen genieten van de kwaliteiten van de restaurateurs en uiteraard van een mooi glas Brand bier. Dit alles omlijst door een zeer divers muziekprogramma. Ook de prachtige aankleding van de restaurants zorgde er onder meer voor dat het evenement door de bezoekers hoog werd gewaardeerd. Een toenemend aantal mensen bezocht dit jaar het succesvolle evenement. Met veel vertrouwen ziet Brand bier de dit jaar verlengde samenwer king voor de komende jaren tegemoet. Cuna Stiel, Brandmanagement Brand Op het Neude in Utrecht vond van 31 augustus tot en met 3 september het culinaire festival 'De Smaak van Utrecht' plaats. Voor de derde achtereenvolgende keer was Brand bier hieraan als hoofdsponsor verbonden. De Smaak van Utrecht is meer dan eten, drinken en amuse ment. Het festival heeft de afgelopen jaren be wezen een ontmoetingsplaats te zijn van sma ken en van mensen die genieten van het leven. Het goede weer, een per fecte sfeer, lekkere ge rechten van de restaura teurs en een mooi glas Brand bier zorgden voor een zeer geslaagd evene ment! a

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 12