Extra concert 'De vrienden van Amstel LIVE!' in Ahoy Domino's onder contro eineken Student Music Award Lingeris BI Mild bi Alles on veau Groningse band Karakter is op 5 juli in Paradiso Amsterdam winnaar geworden van de Heineken Student Music Award. Zij ging de strijd aan met andere uitblinkers uit de voor ndes zoais, Zeedijk uit Tilburg, de Delftse Hand Band, de Haagse Sweet Jezebel, Sigs uit Utrecht en Don't try this at home uit Leiden. Vorig jaar heeft Karakter ook meegedaan en net verloren van de Rotterdamse formatie Goldfish. Als winnaars zullen zij tijdens de introductieweken een toer langs de universiteitssteden maken. Er staan interviews met radio 538 gepland en natuurlijk een optreden in het Holland Heineken House tijdens de Olympische spelen in Sydney. Als u nog eens wilt lezen hoe spetterend de avond verlopen is, kunt u altijd even een kijkje nemen op www. radio538.nl/student. Paradiso zat bomvol want de Heineken Student Music Award lijkt ie der jaar in populariteit te groeien. De deelnemende bands waren dan ook van een hoog ni- Dat de Amstel happening in Ahoy een groot suc ces is, is in de afgelopen maanden voldoende duidelijk geworden. De belangstelling is op dit moment zelfs zo groot dat de organisatie heeft besloten een extra concert in te lassen op 11 januari 2001. Men reageert hiermee op het feit dat het eerste concert dat over driekwart jaar zal plaatsvinden inmiddels al is uitverkocht. Er is dus zeker nog hoop voor de trouwe Amstelvriendenü Vanaf 17 juii zal Murphy's Irish Red niet lan ger meer in een 'Twopack' worden uitgeleverd. Vanwege het grote suc ces van dit Ierse speci- aalbier op de winkel- MURPHY'S LAW- vloer gaat de brouwerij the ra over op het leveren in Toosmauj^Y^Ways 'Fourpack'. Dit zal "ffjfT- voor de detailhandel en de consument een behoorlijke verbete- /sn ring betekenen om- dat de nieuwe ver- pakking goed in- speelt op de steeds '•""jS%srrrri| toenemende vraag. Miipeuv.. De nieuwe commercial van Lingen's Blond is vanaf 3 juli te bewonderen op de televisie. De nieuwe commercial is in lijn met de vorige films en kent eveneens een verrassend en spectaculair plot. We zien een gigantisch dominoveld in de be kende Lingen's Blond kleuren geel, groen en wit. De hoofdpersoon wordt, na een intensieve opbouwfase, verfrist door een glas Lingen's Blond. Direct daarna springt hij op spectaculai re en acrobatische wijze dwars door het net op gebouwde dominoveld. Uiteraard heeft de man alles onder controle en valt er geen steen. Na een geweldige salto eindigt hij naast een hen del. Nadat hij heeft geconstateerd dat het hele veld is blijven staan, trekt hij aan de hendel en zet het dominoparcours in beweging. Onder het geraas van de omvallende stenen vormt zich het Lingen's Blond logo. De nieuwe commercial is een typische en her kenbare Lingen's Biond film, die tegelijkertijd ten opzichte van de oude films wat toegankelij ker is geworden. Hierdoor spreekt de commer cial een nog breder publiek aan. De film is opgenomen in een grote loods in het Rotterdamse havengebied. Met het vastzetten van de dominostenen zijn diverse studenten da genlang bezig geweest. De acrobatische toeren van de hoofdpersoon zijn door de acteur zelf uitgevoerd en stonden vaak bij de eerste take al goed op de band! Alexander Kochjunior brandmanager Specialties

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 11