CONSUMENTEN SERVICE Première The Phantom Menace deze blikjes bleek te kunnen praten! Na de eerste verbazing sprong mevrouw Visser meteen op de fiets en reed naar onze brouwerij in Zoeterwoude. Daar aangekomen ontmoette zij Bart Vonk van de afdeling Consumentenservice, die haar meer vertelde over de Heineken-actie rond het praten de blik. Want mevrouw Visser nam niet alleen een verrassingspakket met allerlei reclame materiaal in ontvangst, zij en haar familieleden maken ook nog eens kans op een feest ter waarde van 5000. Want dat is de hoofdprijs van deze actie. Waar een pratend blik niet allemaal toe kan leiden... Wilma Gertenaar Enige tijd geleden stond bij de familie Visser uit Hazerswoude Rijndijk een feest gepland. Het ritueel van boodschappen doen en uitnodigingen versturen was achter de rug en de familie deed een laatste check..: 'hebben we wel of niet genoeg bier in huis?' Om het zekere voor het onzekere te nemen werd er nog snel wat Heineken (50 cl) blikbier in huis gehaald. Een gouden greep want... een van Dagelijks ontvangen Rose, Bart, Anja en Nel van Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude stapels brieven met vragen, ideeën en opmerkingen van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumenten service' maken zij maandelijks in samenwerking met de redactie een selectie van de origineelste inzendingen. Wonder boven wonder kreeg Bureau Consumentenservice afgelopen maand bijgaande enveloppe met het volgende verzoek binnen. Deze consument heeft -en blijkbaar terecht- een groot vertrouwen in de capaciteiten van de PTT. Aan zijn verzoek aan Consumentenservice is uiteraard voldaan. _[-[nQ UOUC\Q Geachte Directie Heineken Ik spaar bierviltjes zou u mij een aantal viltjes willen sturen om mijn collectie bij te vullen. Dus is mijn vraag een aantal verschillende te sturen. Liefhebbers van de Star Wars-films kunnen er bijna niet op wachten: de Nederlandse première van The Phantom Menace op 30 september aan staande. Dit eerste deel speelt 32 jaar voor de welbekende Star Wars-trilogie en gaat wederom over het vertrouwde thema van het goede (The Force) dat het kwade overwint (The Dark Side). De makers van de film hebben er alles aan gedaan om deze film ook aantrekkelijk te laten zijn voor de hele familie. Meer informatie over deze spannende film en de Pepsi-promotie hieromheen staat op de officiële website van Pepsi, www.pepsi.nl. Ook is er een spe ciale Star Wars-infolijn geopend met informatie over de nationale promotie van Pepsi. Het telefoonnummer is 0909-7070707 Jurriaan van t Hoff brandmanager Pepsi bij Vrumona B.V.D. de vriendelijke groeten Jack Verhoeven

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 20