Amstel verjaardagskalender Schweppes en Vrumona bundelen krachten Kirin-delegatie bezoekt Feyenoord Zoeterwoude U heeft het waarschijnlijk al gemerkt: bij dit nummer zit een Amstel-ver- jaardagskalender. Een cadeautje van Amstel voor u. Amstel viert dit jaar zijn 125- jarig bestaan en in dat kader heeft Amstel voor de trouwe Amstel-consument de actie 'Er is er een jarig' bedacht. Amstel geeft namelijk bij het hele assor timent als cadeau een gratis Amstel-verjaardagskalender weg. Bij elk krat Amstel dat half november wordt verkocht, vindt de consument zo'n gratis Amstel-verjaardagskalender. "Dit verjaardagsfeestje past prima bij het Amstel-merk", geeft productmanager Tom van Lambaart als commentaar. "Het is een gezellige actie, die dicht bij onze drinkers staat." Bij elk sixpack van Amstel krijgt de consument in de zelf de periode een setje met zes ansichtkaarten die elk een afbeelding van een authentiek Amstel-affiche bevatten. Bunnik Vrumona zal vanaf 1 januari 1996 ook Schweppes- frisdranken produceren, verko pen en distribueren. Hiertoe is onlangs een licentie-overeen komst gesloten tussen Schwep pes Europe en Vrumona. Het gaat om de produkten Tonic, Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda water en Schizan. De overeen komst met Schweppes betekent dat Vrumona naast Royal Club het merk Schweppes op de markt brengt. Vrumona zal verantwoordelijk zijn voor de handelsmarketing van Schweppes, terwijl de con sumentenmarketing gezamen lijk zal worden gedaan. Beide partijen verwachten de markt voor tonic en bitter lemon fris dranken een nieuwe impuls te geven. Schweppes Europe en Vrumona zijn ervan overtuigd dat samenwerking de beste garantie is voor versterking van het segment binnen de fris- drankenmarkt in de toekomst. In de nieuwe situatie houdt Schweppes een kantoor aan, ter ondersteuning van de marke tingactiviteiten in Nederland. Een deel van het verkoopper soneel van Schweppes zal bij Vrumona in dienst treden. Schweppes is onderdeel van het Cadbury Schweppes concern. Deze mondiaal opererende merkartikel-fabrikant is actief in twee produkt-categorieën: frisdranken en zoetwaren. Rotterdam Een delegatie van de Japanse brouwerij Kirin en Heineken Japan bracht 16 okto ber een bezoek aan Heineken Nederland. De reis stond onder leiding van general manager Diederik van den Biggelaar van Heineken Japan. Het gezelschap bezocht ondermeer de brouwerij in Den Bosch en bracht een bezoek aan het door Heineken gespon sorde Feyenoord stadion in Rotterdam. Daar verrasten Koos Tromp (hoofd Horecagebied Rotterdam/Zeeland) enEtiënne Strijp (hoofd Planning en Con trol Rotterdam/Zeeland) de Japanse delegatie op een ont moeting met Feyenoord-speler Ronald Koeman. Deze demon streerde tot groot genoegen van de gasten zijn beroemde trap- techniek. Het middagprogram ma werd op de Crooswijkse- singel voortgezet met een pre sentatie over het horecagebied Rotterdam/Zeeland. Nicole de Steenhuijsen Piters (Heineken Thuisverbruik) hield een pre sentatie over Heineken in de Nederlandse thuisverbruik- marktTer afsluiting volgde nog een bezoek aan één van de Albert Heijn-filialen in Rotter dam en een diner in Hotel New York. Ronald Koeman temidden van de Japanse delegatie 2 3 5 18 19 20 21 6 22 7 23 8 24 9 25 10 26 11 27 12 28 13 29 ebruari

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 10