Amstel Malt in september verkrijgbaar Half september komt het op de markt: Amstel Malt. In het juli-nummer van Vers van 't Vat meldden we al dat het nieuwe alcoholvrije bier van de Amstelfamilie een echt bier is, hoppig van smaak en zacht van karakter. En vriendelijk geprijsd. Het thema van de begeleidende introductiecampagne luidt dan ook: 'Zo lust ik er nog wel één. Amstel Malt, als je er meer dan één lust.' De introductie van Amstel Malt is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Met de groeien de markt is er een grote behoef te bij consumenten aan ver schillende alcoholvrije bieren ontstaan. Ons bedrijf besloot daarom al geruime tijd geleden twee alcoholvrije bieren op de Nederlandse markt te brengen. En alle twee met een eigen posi tie op de markt. Buckler is een internationaal merk en inmid dels het tweede merk in Euro pa. Amstel Malt wordt op de Nederlandse markt gepositio neerd als typisch Hollands en lid van de Amstel familie. Pro duct-manager Nicole de Steen- huijsen Piters hierover: "Amstel Malt is een echt bier zonder al- Tijdens een kortgeleden gehouden interne Amstel Malt-presentatie werd het nieuwe bier geproefd

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1991 | | pagina 4