CATS SPEELDEN VOOR AMST®C0NSUME1NTEN Vrolijk wapperden op 29 oktober de tehaStie (ÏÏIT Amstel Bier onlangs heeft Amstel-vlaggen, vanaf theater Carré in. gehouden en. Haar horeca- en thuisv^r- Amsteïdam. Zij gaven aan dat ef iets bi.bruteélaties/^ij.'kregen 'Cats' te zien. zonders aan de hand was in het theater Een musical die zo populair is dat ook in Op deze middag waren namelijk alle het tweede achtereenvolgende seizoen plaatsen in. Carré gereserveerd voor de alle plaatsen al maandenlang tevoren uit- winnaam van de nationale consumen- verkocht waren. v 1 *&lk r> ti&M '*»- VA* - V l\. L m i%m f es I c>t <-» ftT mNi'EK EENJ KUfi5SL on ft «OM \fOO&. OhSlEL peR'V) rlr L cN KjeiSTE yu- <Q "Met aandacht wordt de selectie van de winnende liefdesverklaring in Carré bekeken" Zo'n zesduizend consumenten heb ben deelgenomen aan de actie. Zij verzamelden twee kroonkurken van Amstel, waarin Cats was vermeld, en bedachten een liefdesverklaring voor Amstel. "De meest originele in zendingen hebben wij binnengekre gen" vertelt juryvoorzitter mevrouw Nde Steenhuysen Piters, junior product manager van Amstel Bier. "Variërend van cassettebandjes met een gezongen liefdesverklaring tot grote zelfgebreide kunstwerkenEr was zelfs iemand die als bewijs van zijn jarenlange liefde voor het merk Amstel zijn oude bierglas opstuur de. Een glas dat al lang niet meer in het assortiment aanwezig is." De jury is dan ook dagenlang bezig geweest met het beoordelen van alle zesduizend inzen dingen. Zij stond voor de moeilijke keuze uit al die grappige, ontroerende, romantische of shockerende liefdes verklaringen er zeshonderd te selecte ren. De inzenders daarvan kregen een bezoek voor twee personen aan Cats aangeboden. Voor de vijfentwintig aller beste was er bovendien een geheel ver zorgd weekend in het Victoriahotel aan gekoppeld, inclusief een diner en een champagne-ontbijt. Een kleine greep uit de winnende inzen dingen was op 29 oktober in Carré te be zichtigen. "Absoluut geweldig. Wat een beleve nis", zegt Caroline Wassenaar van de af deling Public Relations Nederland. Als redactie-assistente van Vers van 't Vat had zij grote stapels briefkaarten bin nengekregen van deelnemers aan de lo terij om de toegangsbewijzen, die Am stel voor het personeel beschikbaar had gesteld. Ook zelf had zij een kaart inge stuurd. Ze had er natuurlijk niet op gere kend dat de Juridische Dienst toevallig ook haar kaart uit de vele honderden kaarten zou trekken. Nog nagenietend vertelt zij: "Ik vond het ontzettend leuk. Vooral aan het eindetoen die twee oude katten de lucht inzweefden op de auto band.Het was voor het eerst dat ik bij een musical ben geweest. Het is zeker voor herhaling vatbaar." Ook de winnaars uit de consumentenac tie en de zakelijke relaties van Amstel waren enthousiast. "Ik heb eigenlijk al leen positieve reacties opgevangen", zegt mevrouw De Steenhuysen Piters. "Zeker ook van onze commerciële orga nisatie die nu een mooie gelegenheid had haar belangrijke thuisverbruik- en hore- carelaties en hun echtgenotes voor Cats De Catsartikelen vonden gretig aftrek uit te nodigen. En die hen bovendien na afloop van de voorstelling in alle rust een drankje kon aanbieden in de Stallen van Carré." Zelf heeft zij eveneens genoten van de musical. Misschien nog wel het meest toen op het toneel een van de katten de monstratief op een groot Amstel bierblik ging zitten. Of toen in een van de liedjes heel subtiel 'een Amstel biertje' ter sprake kwam. Dit gebeurde op initiatief van Carré zelf, dat daarmee aangaf blij te zijn met de goede samenwerking met Amstel Bier. Een collage van de inzendingen 16

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1988 | | pagina 16