START VAN HET
Teneinde de consumenten te confronteren
met de vernieuwde smaak van suikervrije
Seven-Up zijn er in meer dan 600 super
markten demonstraties georganiseerd.
De resultaten hiervan leveren een zeer succesvol beeld op. Meer
dan 200.000 klanten in deze winkels dronken een glas vernieuw
de suikervrije Seven-Up en een van elke drie consumenten kocht
naar aanleiding hiervan een fles suikervrije Seven-Up.
Een verheugend verkoopsucces dat bewijst dat de vernieuwde
smaak aanslaat bij de Nederlandse consument. De demonstraties
in de supermarkten hebben ook tot een zeer groot aantal display
activiteiten voor Seven-Up geleid en met recht kan van een groot
verkoopsucces voor vernieuwde suikervrije Seven-Up gesproken
worden
In 1980 is het Seven-Up evenementen
team van start gegaan. Een enthousiaste
brigade die het hele land doortrekt en de
mensen opzoekt die gezellig en sportief
bezig zijn.
De eerste succesvolle "optredens" zijn achter de rug en het is ge
bleken dat de waardering voor het Seven-Up evenemententeam
groot is.
In Nijmegen, tijdens de Vierdaagse, werden promotionele activi
teiten ontwikkeld en kregen deelnemende wandelaars na de finish
een verfrissend glaasje Seven-Up aangeboden.
De Keistad-feesten in Amersfoort vormden de aanleiding voor
het Seven-Up evenementen-team om jong en oud te amuseren,
waarbij het produkt Seven-Up centraal stond.
Een week lang is het team hier actief geweest en er kan ook hier
gesproken worden van een succesvolle actie.
Bij de opening van het ijshockey-seizoen 80/81 werd de perscon
ferentie van ijshockey-club de Bisschop, die door Seven-Up
wordt gesponsord, uiterst charmant opgeluisterd door Seven-Up
cheer-girls en - hostesses. Ruime pers-publiciteit leverde dit op
en het onderstreepte de actieve rol die Seven-Up op dit gebied zal
blijven spelen.
Jup
7up. t
DEMONSTRATIES
SUIKERVRIJE
SEVEN-UP
VERKOOPSUCCES
SEVEN-UP
EVENEMENTEN
TEAM
vlij,
Daar Dis
van op
7i
Daar Fri<
van op.
24