iÜPUN FRAMB^ Frambesca, een vruchten wijn die anders is FRAMBESCA, een nieuw produkt van Van Olffen voor wie prijs stelt op kwaliteit 4é Van Olffen is vanouds één van de be langrijkste producenten van vruchten wijnen. In deze markt is het voorname lijk een zaak om via prijsaanbiedingen een aandeel in de vruchtenwijnen te behouden. Het gevaar dat vruchten wijnconsumenten, door alleen op prijs te letten en de kwaliteit enigszins uit het oog te verliezen, het vertrouwen in het produkt vruchtenwijn kwijtraken, is dan ook niet denkbeeldig. Om dit gevaar te keren en om aan de vraag naar betere produkten te voldoen, is Van Olffen een betere vruchtenwijn gaan ontwikkelen. In het segment fram bozen-bessen het grootste in vruch tenwijnen lijken de grootste moge lijkheden voor zo'n produkt weggelegd. Met Frambesca een vernieuwde frambozen-bessen vruchtenwijn geeft Van Olffen een nieuw gezicht aan vruchtenwijn. Dat is te zien aan de fles, die duidelijk afwijkt van de gangbare verpakkingen in deze markt. Dat is te zien aan de etiketten, die frisser ogen en er aantrekkelijk uitzien. Dat is te proe ven, want de voortreffelijke smaak geeft aan dat dit een vruchtenwijn is, die an ders is. Frisser, fruitiger, lekkerder. Be tere kwaliteit en een hoger alcoholper centage (13-15 procent). En dat tegen een alleszins redelijke prijs, want ook de prijsstelling is anders dan men van gewone vruchtenwijn ge wend is. Voor de consument acceptabel gezien de kwaliteit van Frambesca; voor de handel een prijsstelling, die 'n reële marge mogelijk maakt. Via advertenties in de belangrijkste vakbladen in de le vensmiddelenbranche wordt in full-co- lour-advertenties de komst van FRAM BESCA bekendgemaakt. 15

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 15