Verkoop promotie materiaal. Alléén bijSRV! HeinekenWK'79 HeinekenWK79 Wieler-^^^ shirt |IU Wielren Alléén bijSRV! jetten en schapkaarten. Een onmisbare schakel in het welslagen van zo'n promotie is naar mijn mening de SRV-man zelf, die de activiteit uiteinde lijk aan de consument moet presenteren en verkopen, en die er de binding met die consument mee kan verbeteren. Wij prijzen ons gelukkig dat de SRV-man, iedere keer weer, met veel enthousiasme inhaakt, met zo'n promotie zijn voordeel doet en zo meehelpt er een succes van te maken," aldus de heer Van Olffen. Drie actieperioden In de eerste periode van de WK'79 acti viteit, van 21 mei tot en met 2 juni ontving iedere koper van een krat Heineken bier een gratis sticker met hierop het spe ciaal ontworpen WK'79 embleem. Op de achterzijde van deze sticker, die in een oplage van 400.000 stuks verspreid is, was alle informatie over de consu mentenactie gedrukt, die er uit bestond, dat de consument zijn of haar eigen Wereldkampioen mocht kiezen. Dat kon een bekende Nederlander zijn, maar ook een vriend, vriendin, buurman of bij voorbeeld de SRV-man. De enige voor waarde was, dat moest worden vermeld waarom deze keuze was gemaakt en dit op een zo origineel en amusant moge lijke wijze. Er waren voor deze actie ruim duizend prijzen beschikbaar, onder meer twee geheel verzorgde weekends in Valken burg, uiteraard op een weekend dat daar de Wereldkampioenschappen Wielren nen op de weg worden verreden. Verder maakten de inzenders kans op het win nen van een racefiets, toegangskaarten voor de WK'79 of originele Heineken WK'79 wielrenpetten. De tweede activiteit werd in de periode van 2 juli toten met 14 juli gehouden. Op

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 10