tofPSICQlX sissei Likkebaardendlekker lessendkloekklinkend frisdrinkendstemmen smerendrazendflit- sendsnelvibrerend koelkoelkoel inde Jpepsi w«v Wie haalt de meeste plaats- namen uit de Pepsi slagzin? Hoeveel Nederlandse plaats namen kun je samenstellen uit: 1 i kkebaardend lekker lessend kloekklinkend frisdrinkend stemmensmerendrazend flitsendsnelvibrerendkoel koelkoelsissende Pepsi? Ga d'r maar 'ns aan staan, want het gaat om de meeste plaats namen en je mag de letters van de Pepsi slagzin net zo vaak gebruiken als je wilt. Wie wint wat en wanneer? Winnaar is degene die de meeste Ne derlandse plaatsname/i heeft gevonde Hij of zij krijgt een hele dag gratis win les bij een van de officiële International Wind surfer Schools. We hebben 100 van zulke zen, dus kige winnaars. Wil je daar één van zijn, doe dan het volgende: Pepsi-Cola krijgt in 1979 meer reclame- en promotiesteun dan ooit te voren. Want dit snelst groeiende colamerk wil de positieve lijn uit het verleden door trekken. Daarom komt dit merk dit jaar 55 maal op de televisie, terwijl ook de radio niet over het hoofd wordt gezien. Ook in de bioscopen zal Pepsi actiever zijn dan ooit tevoren. Want dit belang rijke jeugdmedium vormt een onmisbaar onderdeel van het activiteitenplan. Im mers, ruim 30 procent van de jongeren wordt ermee bereikt! Nationale promotie Ook dit jaar zal voor Pepsi weer een grootse nationale promotie in de vorm van een wedstrijd gehouden worden. Over de details volgen nog nadere me- Colamarkt groeit nog steeds. De opmars van de cola's is onstuitbaar. En Pepsi-Cola is in deze markt nog steeds de snelste groeier. De kwaliteit van dit merk is daar zeker niet vreemd aan. Maar die kwaliteit is op Schrijf alle gevonden plaats namen op een vel papier. Tel het aantal gevonden plaats namen en vermeld dat aantal in cijfers in de linker bovenhoek. Schrijf daarbij alleen nog je naam, adres en postcode met woonplaats. Stuur je inzending vóór 31 decem ber 1979 in een als brief gefrankeerde envelop naar: Pepsi Namenspel,Postbus 500 in Zoeterwoude. De inzendingen zullen door een des kundige jury worden beoordeeld. Over de uitslag kan niet worden ge correspondeerd. Voeg ook geen brieven bij je inzending. Prijswinnaars krijgen voor 1 februari 1980 automatisch bericht. Aan de slag en veel succes. dedelingen. Wel staat vast, dat dit evenement zal aanslaan, omdat de hoofdprijzen worden uitgekeerd in de vorm van reizen naar de Verenigde Sta ten. Nu ook in de schoolagenda's Daarnaast zal er een speciale promotie in alle belangrijke schoolagenda's wor den gepresenteerd via dubbele vier kleurenpagina's. Hiermee zijn in totaal 100 Windsurfing cursussen te winnen. Met deze promotie bereikt Pepsi ruim anderhalf miljoen jongeren! Succes kan dus niet uitblijven. zichzelf nog niet voldoende voor het veroveren van een sterke marktpositie. Vandaar dat de ondersteuning van het merk, zowel bij de handel als bij de con sument, de grootste aandacht krijgt. Al met al kan dan ook gezegd worden, dat van Pepsi in 1979 veel kan worden ver wacht.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 20