's Lands beste brouwers brouwen het it it AMSTEL Ondersteuning Bij deze tot in de puntjes verzorgde campagne laat het voor de winkeliers beschikbare materiaal uiteraard niets te wensen over. Er is kleurrijk displaymateriaal en er zijn schapkaarten en vrolijke guirlandes waaraan men niet zonder meer voorbijloopt. Er is dus alle kans dat de beste drinkers een kansje zullen wagen. De 5 speciale Amstel-doppen, die daarvoor nodig zijn, betekenen elke keer weer een kratje verkoop! Dat betekent dus ook: voorraad hebben (en houden). Overigens gaat het prijzengeweld niet aan de winkeliers voorbij. Elke inzender vult namelijk op zijn deelnameformulier de naam van zijn detaillist in. En als de inzender in de hoofdprijzen valt, wordt de winkelier ook bedacht! Kiest u maar: een radiocassetterecorder of een instamatic pocketcamera. Of mag het misschien een elektronisch digitaalhorloge zijn? Als veel klanten meedoen, maakt u een goede kans. Drie maanden lang Mooie prijzen voor de beste drinkers, véél mooi displaymateriaal voor de beste winkeliers. Fraai, stevig, veelkleurig. Fleurige guirlandes, opvallende kratten en schapkaarten. Dat brengt sfeer. En de juiste stemming, om in de grote Amstel-spaaractie een kansje te wagen, Door magazijn en schap gevuld te houden, gunt u de klant die kans. Hij gunt u de omzet! AGFAMA 4000 pocket ook voor de winkelier fraaie prijzen Uil""" ,»w""

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 6