Heerlijk, helder Heineken Heerlijk, helder Heineken iësssasaass 3tte- t en ees- een kele ga's ter ling irte- pu- ge- i de ken 1, in iets tiek /er- srs- cafés, in de grote feesttent, waar talloze bekende en min der bekende jazzbands optra den en tijdens de dagelijkse streetparades. Een evenement waar de jazz liefhebbers volop aan hun trekken kwamen! Heineken en Bokma op de Tor Line schepen. Zaterdag 17 april jl. kwam de nieuwste aan winst van de Tor Line, de Tor Scandinavia, voor de eerste keer vanuit Zweden in de Am sterdamse haven aan. Op de ter gelegenheid daarvan gehouden receptie bood onze vertegenwoordiger, de heer P. D Waagmeester (foto 13), kapitein S. Dahlström twee dozen Bokma in geschenkver pakking aan. Op foto 12 ziet u het moment waarop de Tor Britannia (links) en de Tor Scandinavia elkaar in het Noordzeekanaal passeren. Aan boord van de ferrysche pen van de Tor Line wordt in de bars Heineken bier ge schonken. Bokma is op zee verkrijgbaar in de duty free shop. Produktenshow bij Super Cash. Deze Zwolse zb groot handel, een volle dochter van Handelsmij W. Vos Hzn. te Zwolle, een VIVO-grossier, heeft de laatste jaren een spec taculaire groei doorgemaakt. Gestart in 1967, met een ver- 11 met een van onze produkten werd gegeven. Een en ander heeft veel succes gehad. Eerste hoofdprijs pretkaarten- actie naar familie Borghouts. De eerste opklapbare huisbar, compleet met 2 dozen glazen, een Heineken stropdas, ope ner, flessenschenkers en niet te vergeten een koelbaren een gedistilleerdpakket, werd ge wonnen door de familie Borg houts in Weert. Volgens de jury, die op 19 april jl. voor het eerst bij elkaar kwam, had de familie Borg houts de meest originele pret- kaart ingestuurd. De bar werd enthousiast ont vangen door mevrouw Borg houts en haar zoon Jos. Toen de bar eenmaal op de juiste plaats stond, werd al gauw het eerste glas bier ge schonken. Op foto 15 ziet u mevrouw Borghouts en Jos achter de bar met daarvoor, de heren P. Wilders (links) en L. Coolen, respectievelijk dis trictverkoopleider en winkel- vertegenwoordiger, van Heine ken. versiering van etalages en zijn tentoongesteld tijdens een 'open huis' van de school. Eind februari vond de jurering plaats door de heren Pol en Voskuilen (namens de school) en de heren Dirks en Dobben namens Heineken. De prijzen voor de beste affi ches zijn uitgereikt tijdens een excursie naar de brouwerij in Den Bosch aan Rob Verplan ken, Wim Teunissen, Heidy Loeff, Bart Verhoeven en Henk Hageman. 14 koopoppervlakte van 600 m2, betrok men in 1972 een nieuw bedrijfspand (3.000 m2), waar na in 1975 opnieuw een uit breiding plaatsvond. Thans beschikt men over 6.000 m2 verkoopoppervlakte en 8.000 m2 parkeerruimte. Bij de laatste uitbreiding heeft men naast de ingang een roya le showruimte gecreëerd, waarvan een zeer nuttig ge bruik wordt gemaakt. In deze ruimte worden geregeld de monstraties en andere activi teiten gehouden. Zo zijn er in de afgelopen maanden ver schillende concerndisplays geplaatst (foto 14), terwijl erbij toerbeurt een demonstratie Leerlingen ontwerpen Heine ken kaderaffiches. De hier naast, foto 16 en 17, afgebeel de kaderaffiches zijn vervaar digd door leerlingen van de Katholieke Scholengemeen schap voor Ondernemerson derwijs in Nijmegen. Wij kozen deze uit een serie van 135 stuks, met als onderwerp Heineken en carnaval. Alle affiches zijn gebruikt ter 27

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 27