Vele kansen voor handel en consument in sensationele actie AUTOMATICAL^ 11 *63 fP.0^ Als prijs voor de consument zijn het tafelmodel (links) en de uitvoering in pocketformaat beschikbaar In april vorig jaar kwam B3 in een geheel nieuwe vorm, in acht verschillende sma ken, op de markt. Dat zijn er intussen negen geworden, want onlangs kreeg gekruide tomatensap een plaats in het assortiment. Om dit één-jarig bestaan een feestelijk, omzetverhogend tintje te geven, werd besloten een opvallende promotie te houden. Deze moest aan trekkelijk zijn voor een zeer brede groep mensen en tevens iets met het produkt te maken hebben. Verder moest met deze actie worden ingehaakt op een populai re bezigheid. De fruitmachine bleek ruimschoots aan deze voorwaarden te voldoen. Dit apparaat is de laatste tijd een zeer bekend verschijnsel in het ho recabedrijf geworden, maar ook de uit voeringen in pocket-formaat en het au tomatisch uitbetalende tafelmodel zijn populaire apparaten voor thuis. B3 stelt een zeer groot aantal van deze fruitmachines ter beschikking. En zowel de winkelier als de consument kan als hoofdprijs zo'n echte éénarmige „ban diet'.' winnen. De actie zal ondersteund worden door speciale etiketten op de Het complete B3-assortiment. flessen van alle smaken, door zeer op vallend en mooi uitgevoerd winkelmate riaal en door een consumentenkorting waarbij de handel de marge, die hij nor maal op een fles B3 zou krijgen, zal be houden. De kansen zijn groot voor de consument, de kans voor de winkelier is honderd procent, want bij een bestelling is de minimale prijs een gratis tray van 12 flessen, daarna oplopend via een gratis bestelling tot een hele echte fruitmachi ne. Prijzen genoeg. Deze aantrekkelijke en stimulerende promotie kon wel eens de actie van het seizoen worden.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 9