HOPPE VERd\ENT T /1700/STE De opening van het visseizoen valt dit jaar op 29 mei en de ruim een en 'n kwart miljoen Nederlandse sportvissers kijken daar al weer reikhalzend naar uit. Immers vissen is een relaxende, rustige vrijetijdsbesteding bij uitstek. Na een drukke jachtige week buiten in de natuur weer mens worden met daarbij uiteraard af en toe een slokje om de morgenkilte te verdrijven. Een gebeuren waarbij Hoppe en zijn slagzin 'met Hoppe word je weer mens' heel goed passen. UNIEKE ACTIE Eind april tot begin juni bezoeken de Hoppe-vertegenwoordigers alle slijterijen van Nederland. Met uniek displaymateriaal bestaande uit een schepnet, een leefnet en een visstoeltje met de naam van de slijter op de achterzijde van de rugleuning. Met deze materialen kan een geweldige Hoppe-hengeldisplay worden gebouwd, want een sfeervolle reclameplaat maakt het geheel compleet. Visstoeltje met eigen naam! De aanbieding voor de consument bestaat uit de mogelijkheid van het verkrijgen - voor slechts 13,75 - van een visstoeltje met eigen naam bij aankoop van een fles Hoppe jonge jenever of vieux. Aan iedere fles hangt een label waarop de voorwaarden en de bestelwijze staan vermeld. Negen letters of leestekens is het maximum dat op een stoeltje kan worden gedrukt. Dus wat kan is Frans. Of Kees-Jan. Of J. Prins. Of Kampioen. Sssssssst. Maar wereldkampioen kan niet. Een waardevol bezit voor iedereen die langs de waterkant wil zitten. Maar ook op het strand, op de camping of zomaar in de tuin of op het balkon is zo'n handig stoeltje erg fijn om te hebben. Voor de groothandel zijn folders beschikbaar om de slijters op de hoogte te stellen. Een kleurig uitgevoerd vouwblad vertelt het nieuws uitgebreid aan alle slijters. Een leuke verkoopbevorderende actie van Hoppe dus.... vis mee! Wij wensen u goede vangst. stekkie in uw zaak

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 18