„Ik drink
Jagermeister
omdat m'n man
van'n kruidig
vrouwtje houdt."
Jagermeister. Eén voor iedereen.
Dit jaar start de grootste reclamecampagne, ooit voor gedistilleerd in
Nederland gelanceerd. Maar liefst honderdelf advertenties in de grootste
tijdschriften gaan de bekendheid van Jagermeister verder opvoeren.
Wat deze campagne compleet uniek maakt is dat iedere advertentie anders
is. Een systeem dat Jagermeister al enkele jaren in Duitsland hanteert en dat
nu ook in Italië, Denemarken, België en Nederland zal worden toegepast.
Een Europese reclame vooreen voortreffelijke kruidenbitter. In de
advertenties vertellen mannen en vrouwen, jong en oud, waarom zij
Jagermeister drinken.
En... Jagermeister wordt steeds meer gedronken. In twintig procent van de
Nederlandse gezinnen kan men dit lekkere, pittige, kruidige drankje al
aantreffen en dit aantal neemt nog steeds toe.
Ook in de horeca-wereld kent men Jagermeister en serveert men het zoals
het hoort: IJSKOUD! Want dat is de manier waarop hij het best tot zijn recht
komt. De 56 kruiden uit de gehele wereld en zijn alcoholsterkte van 35
procent maken Jagermeister uniek van smaak en bijzonder populair bij
iedereen. Eén voor iedereen is dan ook de slagzin die iedere advertentie
besluit.
Honderdelf advertenties voor zo'n kwaliteitsprodukt doen u straks zeggen:
Ik verkoop Jagermeister omdat het zo krachtig ondersteund wordt!
10
111
laffli UB ima