„Ik drink Jagermeister omdat m'n man van'n kruidig vrouwtje houdt." Jagermeister. Eén voor iedereen. Dit jaar start de grootste reclamecampagne, ooit voor gedistilleerd in Nederland gelanceerd. Maar liefst honderdelf advertenties in de grootste tijdschriften gaan de bekendheid van Jagermeister verder opvoeren. Wat deze campagne compleet uniek maakt is dat iedere advertentie anders is. Een systeem dat Jagermeister al enkele jaren in Duitsland hanteert en dat nu ook in Italië, Denemarken, België en Nederland zal worden toegepast. Een Europese reclame vooreen voortreffelijke kruidenbitter. In de advertenties vertellen mannen en vrouwen, jong en oud, waarom zij Jagermeister drinken. En... Jagermeister wordt steeds meer gedronken. In twintig procent van de Nederlandse gezinnen kan men dit lekkere, pittige, kruidige drankje al aantreffen en dit aantal neemt nog steeds toe. Ook in de horeca-wereld kent men Jagermeister en serveert men het zoals het hoort: IJSKOUD! Want dat is de manier waarop hij het best tot zijn recht komt. De 56 kruiden uit de gehele wereld en zijn alcoholsterkte van 35 procent maken Jagermeister uniek van smaak en bijzonder populair bij iedereen. Eén voor iedereen is dan ook de slagzin die iedere advertentie besluit. Honderdelf advertenties voor zo'n kwaliteitsprodukt doen u straks zeggen: Ik verkoop Jagermeister omdat het zo krachtig ondersteund wordt! 10 111 laffli UB ima

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 10