[eniö Bistro Bisttio 'TENIDO: bid TENI WHrrE'poB CKEAMm shehebH ^SjÊiicnH jTEMIDi TEf 'Df Eherkm pMOIfl Madeira medium! MQNTIU] Superior qualU TEMDC "Vouct Of rowtf l*j* HDsTHt» ncpug( Si i m rrdSS*_ 1" *4^ PW.DIUM DRV Ml IN 1 iLl-ADO MEDIUM DR? SHERKT 1 1 SECO u ikmom «wou! o» n*ediumswsst 1 HtODucÊc* Tenido, dat reeds jarenlang met succes in de horecasector wordt gevoerd is in september van dit jaar op de levens middelenmarkt geïntroduceerd. Tenido kan er zich op laten voorstaan het meest complete aperitievenassor- timent in Nederland te zijn, maar liefst elf aperitieven, waarvan twee tevens in een literfles verkrijgbaar zijn. In verband met de introductie van Tenido op de levensmiddelenmarkt hebben de etiketten een face-lift onder gaan teneinde een optimale merkidenti - ficatie en onderscheid van de produkt- soort te verkrijgen. Behalve de drie genoemde merken brengt Van Olffen nog een aantal pro- dukten op de Nederlandse markt, zoals Orana (limonadesiroop) en Moe Baril (rosé d'Anjou). Daarnaast mag niet onvermeld blijven dat Van Olffen op zijn gebied een van de grootste leveranciers van private labels is.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1974 | | pagina 23