In de afgelopen periode werd door ons verder nog deelgenomen aan enkele regionale beurzen, zoals de horeca- beurs Gennep, die (van 22 tot en met 25 april) voor de negentiende maal ge houden werd. De Gedistilleerd Groep Nederland gaf hier acte de présence in een kleine stand, waar in luttele dagen niettemin een grote omzet werd behaald. Ook waren wij met onze bier- en fris- drankenmerken aanwezig op enkele één- of tweedaagse grossiersbeurzen. Op de Nationale Onderwijstentoonstel ling tenslotte (Utrecht, Irenehal, 8 tot 12 april) schonken wij in onze frisdran kenstand lafenis aan de vele naar ken nis dorstende bezoekers. I: Huishoudbeurs Amsterdam. In de- en zelfde periode, 19 tot 29 april, speelde :and zich in de RAI de 29ste internationale I Huishoudbeurs af, Neerlands grootste I consumentenbeurs met een bezoekers- I aantal dat gestadig oprukt naar de I 300.000. I Uit alle delen van het land kwamen de I bussen hun kostbare lading afleveren I aan het RAI-gebouw, waar het in de I beurshallen vooral 's middags en 's I avonds soms ontstellend druk was. I De bemanning van onze stand kwam I op die momenten handen tekort om het I publiek van Heineken bier, dat inclu de sief glas verkocht werd, en van de en" bekende artikelen-voor-thuis, die in I grote aantallen over de toonbank gin- gen, te voorzien. Alles voor Eva. Op deze belangrijke consumentenbeurs voor het zuiden des lands (Eurohal, Maastricht, 3 tot en met 12 mei) waren wij vertegenwoordigd met Heineken bier in dezelfde zij het enigszins aangepaste stand, die op de Visma ingezet was. Vooral het eer ste weekend gaf een bijzonder grote drukte te zien. Hetgeen voor onze stand betekende: een voortdurende vraag naar bier, in de eerste plaats naar ons Pilsener, maar ook ver- houdingsgewijs veel naar Oud KS9V Bruin. Onder: Ook de consumentenbeurs Alles voor Eva werd in de nieuwe Eurohal te Maastricht gehouden. schatten ondersteuning van de ver koop, gaf zeer bevredigende aantallen te zien. Visma. Vooral 's avonds en in de weekends heerste in onze stand op deze internationale sportvisserijbeurs (Rotterdam, 19 tot en met 24 april) de gebruikelijke drukte van hengelliefheb- bers, die even bij Heineken aanlegden voor hun favoriete pils. Ook de aqua- riumbezitters kwamen op deze beurs aan hun trekken omdat de Visma zich dit jaar voor het eerst met een afdeling Aqua-Terra presenteerde. De stand, door onze afdeling Reclame-Service ge bouwd, was hier en daar met enkele toepasselijke hengelcartoons verrijkt. Ook hier werden de artikelen als bier glazen etcetera goed verkocht. Boven: Veel hengelliefhebbers legden even aan in de Heineken stand op de Visma om er hun favoriete pils te verschalken. Onder: De animo voor een bezoek aan de Huishoudbeurs was ook dit jaar bijzonder groot. 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1974 | | pagina 7