HEINEKEN, VOOR DE NUCHTERE ZAKENMAN i Heineken, voor de nuchtere zakenman om schatrijk te worden. mieren Twee manieren. U gaat op zoek naar de Lutine, het weleer gezonken goud schip. Omdat u nooit zo diep gedoken heeft, probeert u het eerst in het plaatselijke zwembad. Gehuld in een modieuze duikuitrusting springt u te water. U blijft twee uur kopje onder. En nu op naar het goud. Een oude kaart wijst u de weg. Wei opletten dat u die niet op z'n kop houdt. U neemt de benen naar ibiza. in de plaatselijke schilders artikelenwinkel schaft u zich het benodigde materiaal aan. Bepakt en bezakt trekt u de heuvels in. U begint met een vergezicht: ,,Zee onder strak blauwe hemel". Het eerste non-figuratieve werkje heet: .Blauw doek". U begint naam te maken. Uw doeken vliegen de deur uit. U neemt de b plaatselijke schilder hel benodigde male trekt u dc heuvels in. U begint met een vergezicht: "Zeeonder strak blauwe hemel Hel cerslc non-figuralicvc werkje heel: "Blauw Jock' U begint naam ie maken. Uw doeken vliegen Als vakman weel u dal meer dan de helft van alle bierdrinkers een voorkeur voor Heineken heeft. UI weel ook dal u méér aan Heineken verdient U hoeft dus alleen maar hei goede bie le verkopen. Heineken. Pilsener in grote flessen, kleine flessen en blik. en ook oudbruin douariere popzanger wereldreis bokser Er zijn voor een winkelier verscheidene mogelijkheden om veel geld te ver dienen. In de nieuwe advertentiecampagne voor Heineken bier in de vakbladen wordt hij daarom met een aantal van deze mogelijkheden geconfronteerd. Enerzijds met situaties, die misschien wel grappig, maar óók erg riskant zijn en maar weinig kans van slagen bieden; anderzijds met adviezen om het beter te doen. Als ondernemer moet hij nu een keuze maken! Kiezen voor Heineken betekent voor hem: ZEKER ZIJN VAN SUCCES! Want als vakman weet hij dat meer dan de helft van alle bierdrinkers een voorkeur voor Heineken heeft. De ruime marge en grote omzetsnelheid garan deren een hoge winstgevendheid! Een aantal voorbeelden uit de nieuwe campagne ziet u op deze pagina's afgebeeld. Daarbij wordt steeds van eenzelfde thema uitgegaan, maar de oplossing is iedere keer anders en appel leert bovendien aan de specifieke situatie waarin Heineken, voor de nuchtere zakenman de detaillist als levensmiddelen handelaar, drankenslijter, melk- of groentehandelaar verkeert. 4

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 4