Inhoud Voorwoord Pag. 2 Heineken Nederlands Beheer B.V. Pag. 5 Heineken Nederland B.V. Pag. 19 Vrumona B.V. Pag. 29 Gedistilleerd Wijngroep Nederland B.V. Pag. 35 Heineken Technisch Beheer Pag. 41 Heineken Ideeënbus Pag. 45 Verslag Arbeidsomstandigheden Pag. 49 Kerncijfers Pag. 53 Rode draad. Dit jaar heeft het Sociaal Jaarverslag als thema kwaliteit en service. In een aantal interviews vertellen medewerkers van Heineken hoe zij met de begrippen kwaliteit en service om gaan in hun werk. Hoe zij proberen zoveel mogelijk kwaliteit en service te bieden. Maar zij vertellen ook heel eerlijk dat er op sommige vlakken nog wel wat verbeterd kan worden. Het rode draad verhaal probeert geen totaalbeeld te geven, maar geeft voorbeelden, niet meer en niet minder. Het zijn en blijven persoonlijke meningen, waar de een zich beter in zal kunnen vinden dan de ander. Wel wordt duidelijk dat ie dereen op zijn manier probeert zoveel mogelijk kwaliteit en service te geven. Ook de foto's proberen aan te geven hoe iedereen bij Heineken bezig is met kwaliteit en service. 1

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Sociaal Jaarverslag | 1987 | | pagina 3