Ligging:
"Zeer geschikt. Op vijftig kilometer van Bern. Verdwalen is on
mogelijk, want op wedstrijddagen lopen fans in één grote op
tocht van de camping naar het station (op 2500 meter). Voorop
rijdt een oranje, open dubbeldekker met een drumband. En
daarachter een bonte stoet van mensen die - met hun
Heineken TROM PET! - natuurlijk flink meetrommelen. Op het
station staan vier treinen klaar die helemaal gereserveerd zijn
voor Oranjecampinggasten. Zo is iedereen verzekerd van een
comfortabele zitplaats onderweg naar de wedstrijd."
Sfeer:
"In een paar woorden: totale verbroedering, feestelijk en
oergezellig."
Faciliteiten:
"In de grote feesttent kunnen gasten niet alleen de wedstrijden
bekijken op een indrukwekkend scherm; er zijn ook spetteren
de optredens van bekende Nederlandse artiesten. En natuurlijk
is de entourage dik in orde: mooie bars, goede bediening en
het lekkerste bier. Hier is het elke avond feest! Er is ook een
kleinere tent, ingericht als loungebar. Voor wie op een iets
minder massale manier wil genieten van de wedstrijden of ge
woon even iets wil drinken. Er is ook nog een speciaal
Heineken-verkooppunt op het terrein. In deze winkel kunnen
gasten onder meer een Tapvat kopen, maar ook gewoon een
fles cola."
Animatie:
"Zeer verrassend en divers. Alvast een tipje van de sluier: er
komt weer een campingcompetitie. De winnaar hiervan wacht
een spannende pot tegen een plaatselijk voetbalteam. Ook
staan er verschillende workshops op het programma, zoals
voetvolley. En natuurlijk zorgt Heineken daarbij voor bezielen
de leiding van bekende (oud-)topvoetballers uit eigen land."
Veiligheid:
"Op de Oranjecamping wordt gedronken. Dat is logisch. En prima.
Mits het niet de spuigaten uitloopt. Het voltallige Heineken-
personeel dat op de camping werkt, wordt daarom heel streng
gebriefd op het tegengaan van alcoholmisbruik. Deze crew
blijft zelf ook absoluut nuchter. Zo kunnen ze in de gaten hou
den waar en wanneer mensen misschien te ver gaan en hen
daarop wijzen. Want het motto is nog steeds: Enjoy Heineken
Responsibly."
Doel:
"Heineken wil het Oranjeplezier dicht bij de mensen brengen.
En dat natuurlijk op de Heineken-manier: groots en compleet.
Heineken nl kwartaalnieuws [9]