ONTMOETING FABRIKANT CONSUMENT beurzen-merkartikel-kwaliteit-goodwill-beurzen-merkartikel-kwalitet- wn goode \;«N'S BROUWERIJEN NEDERLAND NV In de afgelopen maanden heeft Hei- neken via enkele landelijke en regio nale beursmanifestaties zich weer rechtstreeks aan tienduizenden con sumenten gepresenteerd. Van eind maart tot en met begin mei werd achtereenvolgens deelgenomen aan de Visma '70 (Rotterdam), de Recreana (Leeuwarden), de Zeeuwse Jaarbeurs (Middelburg) en de Huishoudbeurs (Amsterdam). In totaal mochten wij op deze vier beurzen naar schatting negentigduizend bezoekers verwel komen. Eén ding is ons daarbij in het bijzonder opgevallen. Telkenmale weer was er de blije herkenning van het vertrouwde merkbeeld, een ple zierige confrontatie, die onmiddellijk gevolgd werd door de vraag naar een goed glas van het meest getapte bier. Voor ons was dat uiteraard ook een prettige confrontatie. Maar dat niel alleen. De reactie van het publiek heeft alles te maken met kwaliteit en wij zijn er trots op dat Heineken ook op dat gebied, juist op dat gebied, een begrip is. VISMA '70 Hoezeer de hengelsport nog steeds aan populariteit wint, bleek uit het aantal bezoekers aan deze beurs, dat belangrijk hoger was dan vorig jaar. In één week, van 27 maart tot en met 2 april, kwamen bijna 72.000 mensen naar deze tweede internationale sport- visserijtentoonstelling in de Ahoy-hal te Rotterdam. Het doel van onze deelname aan deze beurs was de ver koop van Heineken blikbier bij de sportvissers te stimuleren onder het motto „Goede vangst met Heineken". In onze stand was een gezellig zitje ingericht, waar de bezoekers gekoeld bier, direct uit blik, konden gebruiken. Een speciale attractie, die dagelijks honderden toeschouwers trok, vormde 1. Veel belangstelling was er voor de hengel- wedstrijden in onze stand. 2. Het viel niet mee de (houten) vissen te verschalken. 3. Onder dit motto richten wij ons op de Visma '70 speciaal tot de sportvissers, bij wie het Heineken blikbier bijzonder goed aansloeg. 4. gekoeld bier, zo uit blik 5. Ook de jeugd deed enthousiast mee.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1970 | | pagina 6