Toppunt van brutaliteit Een „klant" die een flesje bier uit het schap neemt, het leeg drinkt en het dan aan de kassa inlevert voor statiegeld. En dan natuurlijk de gezelligheid, die tot uitdrukking kwam op het terras, waar koel helder Hei neken vele dorstige kelen laafde. Ongetwijfeld zullen de vele Feminabezoekers ingestemd heb ben met de Amsterdamse con sument, die onze stand bezocht en opmerkte: 't Is geheid Heineken in mijn vrije tijd!" (Uit: Groothandel in Levensmiddelen) FOTO RECHTS: Bij haar bezoek aan de Heineken stand kreeg mevrouw Thomassen uit handen van de heer Kuikman, hoofd verkoopbevordering, een voet- balboek aangeboden. In het midden de heer C. van der Linden, voorzitter van de Femina, naast hem (gedeeltelijk zichtbaar) de heer J. Hoffman, directeur van de Femina. Rijdende reclame. FOTO BOVEN: Een 35 vierkante meter grote miniatuurspoorbaan (waarvan een klein gedeelte op de voorgrond) maakte deel uit van de Heineken stand. Op het terras (achtergrond) streken vele dorstige be zoekers neer voor een Heineken lafenis. FOTO LINKS: Presentatrice Eva Smit van de naburige stand toonde veel belangstelling voor het voetbalboek. Links de heer M. van Keulen, chef-d'équipe op de dag van de opening. In de speciaal voor deze gelegenheid inge richte kiosk werd het Heineken sportboek di rect aan de consument verkocht. FOTO GEHEEL LINKS: 21

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1968 | | pagina 21