CARNAVALSACTIVITEITEN MET HEINEKEN Heinelten WKKJKMlitam i Pt mc<?^ getapt ROOK jminckea - Heineken samen met of door Heineken ge bracht. Op deze pagina kunnen we slechts een greep doen uit de vele acties, die in de carnavalstijd gevoerd zijn. Op de foto hierboven ziet u een enorme mass-display van Heineken bier in een van de magazijnhallen van de C.I.V. Limburgia te Nuth (L.). De uitstalling paste in het kader van een grootscheepse presentatie- en ver koopactie van Heineken bier, die in hoofdzaak gericht was op het na derende carnavalsfeest. De actie ge tuigde van een goede onderlinge sa menwerking en had onder meer ten doel een vlotte doorstroming naar de consument, waarbij het accent uiteraard op de presentatie lag. Ook hier voor de ondernemer dé gelegenheid zijn zaak helemaal af te stemmen op een actuele gebeurtenis en daardoor voor zichzelf de mo gelijkheid te scheppen hoge omzet ten te behalen. Op de foto de heer H. W. A. van der Ven, directeur Limburgia, die met de Heineken ver tegenwoordiger, de heer H. Boven- deaard de actie bespreekt. Dat het niet altijd noodzakelijk is presentatie-activiteiten te stimuleren door een prijzenactie, bleek onder andere bij de supermarkt van de coöperatie in de Nassaustraat te Roermond (foto linksonder). Het zo goed mogelijk presenteren van Hei neken was gewoon een vriendelijk verzoek waaraan men graag vol deed, omdat men begreep dat de „hoofdprijs" bestond uit omzet, bij gevolg uit winst. Een knappe ge dachte! De aanwezigheid van een Heineken praalwagen (foto rechtsonder) bij de supermarkt te Weert, berustte op louter toeval. De wijze raad „CO-OP- Heineken" (werk samen met Heine ken, KOOP Heineken) was echter volkomen op zijn plaats. Degene, die in de carnavalstijd de etalage van de firma Kemkes in de Fonteinstraat te Leerdam inrichtte (foto links), bewees dat ook met een minimum aan middelen een maximum aan aantrekkingskracht kan worden bereikt. Met gebruikmaking van in hoofdzaak het kleurige etaleerkarton en enkele andere carnavalsattributen schiep men hier een attractief ge heel, dat zijn doel de verkoop zeker niet gemist zal hebben. Heineken In vele delen van ons land gonsde het ook dit jaar in de weken voor het Carnaval en ook tijdens het feest der zotheid weer van activiteiten op het gebied van verkoop en reclame,

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1968 | | pagina 18