jfiiiiliiiiS. De fraaie voorpaginafoto van de Merwede-brug bij Gorinchem inspireerde ons bij het vinden van een „kop" voor een commercieel gesprek tussen u en ons. NAAR U TOE rijden jaarlijks tientallen auto's beladen met duizenden en nog eens duizenden fusten en kisten Heineken bier. Ook in 1968 zullen wij weer trachten zo snel mogelijk de door u geplaatste orders uit te voeren. Voor u en ons hopen wij dat de bestellingen weer groter zullen zijn dan in de achter ons liggende jaren. Elders in dit nummer hebt u al kunnen lezen dat de consumptie van ons bier weer goed geweest is. J NAAR U TOEkomt ook een belangrijke verkoop- en reclame- steun. Zoals wij u reeds mededeelden, zullen de miljoenen tv-kijkers regel matig te zien en te horen krijgen, dat Heineken bier drinken „gewoon gezellig" is. Dat ons „MEEST GETAPTE BIER" op tafel moet komen is dan ook logisch. Ook door middel van onze adver tentiecampagne in dag- en familie bladen, zullen wij, zoals dit reeds vele jaren het geval is, u blijven steunen om een zo groot mogelijke omzet te bereiken. Aangepast reclame materiaal, zowel voor de winkels als voor de horecabedrijven, wordt beschikbaar gesteld. Maandelijks NAAR U TOE komen ook op geregelde tijden onze vertegen woordigers. U zult het met ons eens zijn dat een goed contact tussen u en onze vertegenwoordiger voorwaarde is voor een basis van vruchtbare samenwerking. Het aandeel dat de bieromzet in uw bedrijf heeft is het waard, dat u met hem de mogelijkheden bespreekt, die kunnen leiden tot omzet- vergroting. Hij is gespecialiseerd in de problema tiek van de presentatie van het produkt. Een goede, verantwoorde presentatie zal zowel in het horecabedrijf als in de winkel verkoopbevorderend werken. Op basis van zijn kennis van de consument kan hij adviseren omtrent een zo efficiënt mogelijk gebruik zal onze buitendienst u daarover kunnen informeren. NAAR U TOEkomt dan natuurlijk ook de vraag: Hoe bereik ik, dat mijn afnemers het meest zullen profiteren van die verkoop- en reclamesteun? Welnu, zoals reeds is gezegd, wil onze vertegenwoordiger met u samen gaarne verkoopplannen opstellen, teneinde een zo effectief mogelijk gebruik te maken van de aanwezige hulpmiddelen. Velen zullen uit ervaring kunnen spreken van succesvolle activiteiten, die door gerichte samenwerking tot stand zijn gekomen. Tenslotte nogmaals: Wij komen graag NAAR U TOE Met volle vrachten naar u toe! van beschikbare schapruimte in winkels. Zijn kennis van de markt stelt hem in staat u behulpzaam te zijn bij de juiste assortimentssamenstelling van biersoorten en flesgrootten. U kunt met hem spreken over exploitatievraagstukken. Wellicht zal hij u kunnen helpen om het rendement van uw verkoop te ver hogen. Wij hebben de organisatie om de ontwikkelingen op de markt op de voet te volgen. De kennis die wij opdoen willen we niet voor ons zelf houden, maar aan u beschikbaar stellen. Dat kan door een zo goed mogelijk zakelijk contact met onze vertegenwoordiger. Daardoor wordt het NAAR U TOE komen in 1968 extra zinvol. 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1968 | | pagina 5