höneken Nü OOV op DE TV .Voetballen .Visite op het scherm aantreffen, maar met gro- te regelmaat tevens in dag- en weekbladen, L in familiebla- den bio- scoop, in win- kels, horeca bedrijven enz. De reclamecampagne, zoals u die nu kent wordt onvermin derd voortgezet. Heineken zal de consument onder aller lei omstandigheden en op alle momenten op een niet mis te verstane wijze bewerken. Op grond hiervan durven wij u nu al een stuk zakelijk succes voor 1968 te garanderen. Een succes dat u, met het benut ten van onze geïntensiveerde en uitgebreide Heineken re clame, zelf tot stand zult brengen. Hieronder vindt u het uit zendschema voor de komende weken. Heineken wenst u een voor- spoedig Nieuw- jaar, een^ 1968 l-\jV met privé veel geluk en zake- I lijke successen. I Wat dat laat- ste betreft: de eerste meeval- Ier in 1968 is er al. Heineken is nu ook Samen winkelen U kent de voorgeschiedenis. Na jarenlang touwtrekken in de Tweede Kamer ging op 1 januari van het vorige jaar de eerste tv-commercial de lucht in, behoedzaam bestuurd door de STER. Maar voor alcoholische dranken bleven het eerste en tweede net ge sloten. Ook Heineken mocht geen druppel over het scherm laten vloeien. Ten langen leste is dit taboe opgeheven: er is nu een Verlof TV Vanaf 1 januari 1968 ver schijnt Heineken met grote regelmaat in de 2.8 miljoen Nederlandse huiskamers met tv-films, gebaseerd op de be kende Heineken melodie (die u wel kent van bijvoorbeeld de voetbalvelden). Dat zal een niet geringe ondersteuning van uw bierverkoop blijken te zijn. Het sterk stimulerende effect van tv-reclame is immers ge noegzaam bewezen. U kunt dan ook verwachten dat de verkoop van Heineken duide lijk zal blijven stijgen. Niet alleen wat het huisverbruik betreft, al zullen de meeste tv-films huiselijke situaties tonen, maar in de gehele markt. Goed, we herhalen: er gaat een grote kracht uit van tv- reclame. Maar die kracht wordt pas volledig benut wanneer ook op andere fron ten de consument indringend wordt benaderd. Hij zal Hei neken in 1968 dus niet alleen DATUM, NET, TIJD EN ONDERWERP 2/2 Ned. 1 vóór het 2e avond journaal Kaarten in café". 6/2 Ned. 2 vóór het 1e avond journaal „TV-kwis". 9/2 Ned. 1 na het 2e avondjournaal Kantoor/thuiskomen". 16/2 Ned. 2 vóór het 1e avond journaal „Boodschappen doen". 23/2 Ned. 1 vóór het 2e avond journaal „Visite". 29/2 Ned. 1 vóór het 1e avond journaal „Boodschappen doen". 8/3 Ned. na het 2e avondjournaal „Voetballen". Kantoor thuiskomen Boodschappen doen Voor degenen onder uw rela ties, die bijvoorbeeld in hun etalage of winkel zouden wil len inhaken op de tekst van een bepaalde Heineken tv- film, verwijzen wij u naar onze afdeling reclame in Am sterdam (postbus 28), die gaarne de gevraagde tekst(en) zal verstrekken. Kaarten in café'

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1968 | | pagina 4