N BUITENLAND CHARTERVLIEGTUIG „REDDE" EILANDBEWONERS KERMIS - HEINEKEN HEINEKEN, WAT DE KLOK SLOEG INTERNATIONALE ZEILERS IN 'T KOELSCHIP Onze afnemer, de firma J. v. d. Rijdt in Horst-Hegelsom (L.), vestigde tij dens de kermis gedurende elf dagen op overduidelijke wijze de aandacht op ons produkt met deze uit 64 kisten opgebouwde kermisdisplay. Zoals u op nevenstaande foto kunt zien, was het bijna alles Heineken wat de klok sloeg, toen het wijnrestaurant „Aveny" in Malmö enige tijd geleden een speciale Heineken bar inrichtte. Op 16 augustus jl. ontvingen wij in de nieuwe ontvangzaal 't Roeischip te Amsterdam 250 deelnemers aan de Internationale Finnjollen kampioenschappen, die elkaar gedurende zes dagen op het IJsselmeer bij Medemblik hadden bestreden met als inzet de „Finn Gold Cup". Onze directeur, de heer C. W. van de Griendt, verwelkomde in tien verschillende talen de aanwezigen, die 23 nationaliteiten vertegen woordigden. Op de foto is duidelijk te zien de concentratie van de heer Van de Griendt bij het uitspreken van zijn Russisch welkomstwoord (wat hij op perfecte wijze deed), terwijl onze reclame-chef, de heer Arendsen (vierde van rechts), kennelijk met hem „meedenkt". namelijk door vertraging in de aan komst van een bestelling de voor raden Heineken van onze agent uitgeput raakten, charterde hij een vliegtuig, waarmee hij uit Nassau, Bahamas, 350 dozen Heineken naar St. Croix liet overvliegen. Op deze foto, die wij ontvingen van onze agent in St. Croix op de Ameri kaanse Virgin Islands, ziet u het uit laden van 350 dozen bier, een bij zondere gebeurtenis, omdat hierdoor voorkomen werd, dat de bewoners van het eiland van hun geliefde Hei neken verstoken zouden raken. Toen 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1963 | | pagina 7