TEKEN DE PETITIE Ga naar sta ACCIJNS De campagne Stop Bierbelasting is in volle gang. Dit zeggen onze collega's over de campagne tegen de geplande accijns verhoging in 2014 Ga naar stopbierbelasti TEKEN DE PETITIE TEKEN DE PETITIE topbierbelasting O #Stc L. I U I 1 I 1 #StopBierbelasting Ga naar stopbierbelasting.nl It) 'ScoptUrbciavUng Ga naar stopbierbelasting.nl It) fStop&iorbctosting "Als de accijns omhoog gaan, zullen consumenten minder uitgeven en sneller hun bier kopen in het buitenland." Joost van Kampen, Service Coördinator 1 1 Karen Dario: We hebben het campagnefilmpje gezien en we vinden dat Nederland het voorbeeld van het Verenigd Koninkrijk moet volgen en dus de accijnzen op bier ook verlagen in plaats van verho gen." Albert: "Accijns: Bezopen!" Karen Doesburg Smits, Productions Competencies Impl. Manager, Dario de Lisa, medewerker Knowledge Competence Management, Albert Kalter, Onderhoudsengineer PA/PI Ik ben tegen extra bierbelasting, want hierdoor verslechtert onze marktpositie ten opzichte van het buitenland." Jacqueline Bertehs, TPM Ondersteuner- Sterk initiatief! Zowel de consument, alswel de werknemer worden de dupe van de geplande accijnsverhoging, j We moeten het een halt toeroepem We vragen iedereen om mee te doen en de petitie te tekenen." Ralph Rijks, Marketing Manager Heineken Reinoud Ottervanger, Senior Brand Manager Amste! "Dit kost ons alleen maar klanten, ook in de horeca. België en Duitsland komeg£zp steeds meer in be Theo van de Wouw, Brouwoperator C HEINEKEhNLmagazine 9

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2013 | | pagina 9