100% puur sap "In de test #amstel #radler #citroenbier... Lekker zeg!! #proost "Als de bovenste helft maar vol is!" "Met de zomer in het zicht en een ijskoude Star Bottle op ons terras is puur genieten!" Let's party Now GOUDEN RANDJE WIE IS WIE? Omdat HEINEKEN wereldwijd gevestigd is, is het prettig om ook eenvoudig contact te kunnen zoeken met collega's uit andere landen. Who is Who is een tooi voor het verbeteren van de samenwerking: een waardevol instrument op HeiPort voor alle medewerkers. Who is Who ondersteunt de interne connecties en flexibiliteit, maar moedigt hopelijk ook aan om verder te kijken dan de nationale grenzen. Momenteel is het alleen nog mogelijk om contactgegevens van werknemers uit eigen land en medewerkers van het hoofdkantoor in Amsterdam te verkrijgen via HeiPort. Binnenkort kun je ook de gegevens van collega's wereldwijd terugzien in deze tooi. yn @eline1982 op 12 april 2013 via Twitter over Amstel Radier: Dicky Dietz op 15 maart 2013 via Facebook over Amstel Bier @ProathuusT op 18 april 2013 via Twitter over de nieuwe Heineken Star Bottle: ROYAL CLUli Daar zijn ze dan: de nieuwe Royal Club Sappen! Stuk voor stuk lekkere en kwalitatieve sappen. Ze zijn in een nieuw jasje gestoken om in te spelen op de huidige gezondheidstrends 100% sap, 100% natuurlijk, vers en gezond. Het nieuwe frisse design van de verpakkingen geeft de sappen nu ook een gezonde, verse en natuurlijke uitstraling. Naast deze verhoogde kwaliteitsperceptie was het doel de Sappen reeks uit 100% puur sap te laten bestaan. Daarom is er naast de RC Sinaasappelsap, RC Appelsap en RC Tomatensap een nieuwe multifruit geïntroduceerd: Royal Club Tropisch Fruit. Onze vertegenwoordigers krijgen onder andere een speciale presentatiedoos mee om de nieuwe RC Sappen te introduceren en de ondernemer te overtuigen van onze kwalitatieve Royal Club Sappen. Pepsi gaat tijdens het komende festivalseizoen bezoekers een ultiem Live for Now-moment bezorgen met de Pepsi Party-starter. Hiermee kunnen festivalbezoekers met hun vrienden Op de officiële eerste warme dag van het jaar startten de renners aan alweer de 48e editie van de Amstel Gold Race. Zo'n 12.000 wielrenners maakten maar liefst 251 pittige kilometers door het Limburgse Heuvelland. De bomen lieten nog ongewoon weinig blad zien, maar toch kwamen er door het zachte weer duizenden toeschouwers de renners aanmoedigen. Enige opschudding werd tijdens de race veroorzaakt toen de wereldkampioen Philippe Gilbert en de Nederlandse Laurens ten Dam ten val kwam. Beide heren reden de koers wel uit. Al tien jaar weet geen enkele Nederlander de ereplek op het podium te behalen. De laatste keer dat de Amstel Gold Race een rood-wit-blauw tintje had, was in 2001, toen Erik Dekker de koers won. Dit jaar ging, na een spannende eindsprint, de overwinning naar de Tsjech Roman Kreuziger. binnen 1 minuut een feestje beleven met als herinnering: de ultieme partyshot! Hoe gaat het in zijn werk? Wie op een van de festivals de Par- tystarter betreedt, beleeft de volgende ervaring: de audiotrack bouwt op... werkt duidelijk naar een hoogtepunt toe... en dan... gaan alle remmen los! De muziek gaat meteen in de hoogste versnelling, een windmachine blaast krachtig vanuit de vloer omhoog, confetti, rook, lichteffecten, alles om een feestje te bouwen. Tijdens dit hoogtepunt maken 30 camera's in 180 graden de ultieme partyshot! Bezoekers krijgen daarna dit filmpje doorgestuurd om met hun vrienden online te delen. Benieuwd? Kom langs in onze Pepsi-unit op een van deze landelijke festivals: Dance Experience (11 mei), Groove Garden (18-19 mei), Wish Outdoor (6 juli), Loveland Festival (10 augustus), Outdoor Stereo (29 juni) of de Dancetour-festivals in Roosendaal (9 juni), Leeuwarden (14 juli), Zwolle (21 juli) en Tilburg (18 augustus). heineken NL magazine 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2013 | | pagina 5