SAMEN SUCCES! Start cao-overleg NIEUWS 60 UUR, 1.100 KM 1 DOEL 60 Uur '1100 Km* iDoel Wie kan onze producten beter promoten dan wij zelf? Dat nsitl Het overleg over een nieuwe cao voor medewerkers (in de functiegroepen 1-25) is op 15 april van start gegaan. HEINEKEN Nederland heeft de vakorganisaties FNV, CNV, De Unie en MHP per brief laten weten dat de bedrijfsvoering momenteel geraakt wordt door het gure economische klimaat. Hierdoor is het consumentenvertrouwen tot een dieptepunt gedaald. De accenten van het cao-overleg komen daarom vooral te liggen op duurzame inzetbaarheid, pensioenregeling, aanvangssalarissen en loonkostenontwikkeling. Om als medewerker het nieuws op de voet te kunnen volgen is er een cao 2013 site op HeiPort te vinden onder het kopje 'Werken bij'. Daarnaast kun je in de displaybakken bij alle HEINEKEN-vestigingen een geprinte versie met het meest recente cao-nieuwsbericht vinden. Het is nog niet met zekerheid te zeggen wanneer de onderhandelingen precies zijn afgerond. Ernst-Jan van Loenen, Allround Operator Colonne 23 in Ploeg B in de Brouwerij van Den Bosch, heeft in de eerste week van mei maar liefst 1.100 km binnen 60 uur gefietst voor de Stop Cancer Stadium Tour. Hij heeft deze kilometers afgelegd langs alle stadions van de eerste divisie betaald voetbal. En met reden: Ernst-Jan ergert zich steeds meer aan de was ook de gedachte van het marketingteam van Amstel voor de introductie van onze nieuwste innovatie: Amstel Radier. Met de slogan 'Samen maken we Amstel Radier een succes' kregen alle medewerkers van HEINEKEN Nederland een tray met 24 blikken Amstel Radier om vrienden en familie kennis te laten maken met Amstel Radier. Want: als je het proeft ben je om! Via een filmpje gaven Algemeen directeur Philip de Ridder, Financieel directeur Solveig Menard-Galli en Specialist Operator Henk van Hoek alvast een voorproefje om alle medewerkers van HEINEKEN Nederland te motiveren hun tray op te halen. En dit bleek niet tegen dovemansoren gezegd. Inmiddels zijn er ruim 3.400 trays opgehaald, wat betekent dat we Amstel Radier samen aan meer dan 80.000 vrienden en kennissen kunnen laten proeven. Samen zijn we dus zeker het grootste promotieteam van Nederland. Bedankt voor jullie inzet, laat iedereen proeven! Nog niet het filmpje van deze interne actie gezien? Kijk het dan terug via HeiPort! spreekkoren die in de voetbalstadions iedereen de meest vreselijke ziektes toewensen. Vooral het toewensen van allerlei soorten kanker doen hem pijn. Ernst-Jans echtgenote lijdt namelijk al enkele jaren aan deze ziekte. Hij weet als geen ander dat dit soort spreekkoren de mensen die ziek zijn en hun familie en nabestaanden veel pijn doet. Daarnaast was dit natuurlijk ook een unieke kans om geld in te zamelen t.b.v. KWF Kankerbestrijding. Meer over de tocht en het geldbedrag dat Ernst-Jan heeft opgehaald is te vinden op www. stopcancerstadiumtour.nl. 4 HEINEKEN NL magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2013 | | pagina 4