PLUS, STELLENDAM ALBERT HEIJN, HAARLEM 3UMB0, AMERONGEN Qïëlnek* Gelukkig heeft Ronald de Waart geen last van hoogtevrees. Jaap Bruin, Marianne de Kinkelder en Marco Landman trots voor hun display. ISABELLE SPINDLER, Directeur Retail: "We hadden een mooi pakket met pro motiemateriaal mee en konden direct aan de slag met stapelen en bouwen. Aanwezige consumenten reageerden positief en al snel verdwenen er kratjes Star Bottles en Ice Buckets in de win kelwagens. Zulke grootschalige acties zijn leuk om te doen én goed voor de motivatie. Je ziet en hoort ook wat er leeft op de winkelvloer." heineken NL magazine 13 HANS BÖHM, Directeur Marketing: "Ook collega's die niets met retail of marketing te maken hebben, hielpen mee. Dat getuigt van interesse in eikaars vak en verder kijken dan je eigen verantwoordelijkheid. Ik heb het project meegemaakt vanaf het aller eerste idee 2% jaar geleden tot aan het bouwen op de winkelvloer. Goed om te zien dat wat op kantoor bedacht wordt in de praktijk ook werkt." JAAP BRUIN, Service Support Consultant: "Ondersteunend op kantoor als backoffice is toch anders dan zo'n 70 kratjes versjouwen op de winkelvloer. De kans op een dergelij ke ervaring wilde ik niet laten lopen, dus schreef ik me in als vrijwilliger. Een aanvulling op het werk en een verrijking van de Heineken beleving. Ondanks de stijve nek wil ik zeker nog eens zoiets doen." Isabelle Splndler en Eric Matijsen bouwen een muur van kratjes.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2013 | | pagina 13