MOMENTOPNAME
Hoe tapje het perfecte biertje? Dat is wat het Heineken Star Serve
kwaliteitsprogramma naar consumenten en horecaondernemers wil
overbrengen. De afgelopen maanden werden er dan ook ruim honderd
horecazaken op basis van een aantal criteria geselecteerd als Star
Serve-bar. Voor hun inzet ontvangen de horecaondernemers als beloning
een speciale taptraining. Een goed getapt biertje verhoogt immers de
bierbeleving bij de consument en de kwaliteitsperceptie van Heineken.
Wat een Star Serve-outlet verder voor z'n inspanningen terugkrijgt?
"Nóg meer aandacht en betrokkenheid van Heineken. Ook worden ze
uitgenodigd voor speciale evenementen en doen zij mee aan bijzondere
activaties," legt Sr. Channel Development Manager Ronald van den
Assem uit. Vooralsnog dus honderd zaken. En hopelijk worden het er
nog veel meer. Alle zaken die aan de criteria voldoen, mogen de titel
Star Serve-outlet voeren. Ronald: "Over vijf tot tien jaar alle Heineken-
horecazaken een Star Serve-zaak, dat zou echt fantastisch zijn!"