Iü Groentjes
Vijf ambitieuze (ex-)
stagiairs geven hun
kijk op Heineken
Achter de
bar of aan
de kassa
Studenten
drank
T4I Spreek jij
I competen
taal?
m WMW
Alle medewerkers van
Trade Marketing gingen
op stage bij een klant.
Tijdens de introductieweken Binnenkort overal
kregen nieuwe studenten ingevoerd; collega's
voorlichting over alcohol. over hun competenties
LEZERSOORDEEL
Heineken NL magazine vraagt steeds twee Heineken-
medewerkers om hun oordeel te vellen over de
hoofdartikelen. Deze maand: Miranda Maurix, 38 jaar,
secretaresse bij de afdeling Verpakken, 's-Hertogenbosch
en Hans Eijkman, 33 jaar, Purchasing &Sourcing Manager
Vrumona.
NIEUWS
Op de fiets tegen kanker; de Ajax-BeerTender;
hotelaanbieding voor Heineken-medewerkers en meer.
RECHT UIT HET HART
Ga jij ook op stage?
KLANT NH HOTELS
Slapen op wolken.
COLOFON HEINEKEN NL MAGAZINE IS EEN UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND VOOR ALLE
MEDEWERKERS VAN HEINEKEN NEDERLAND EN VERSCHIJNT TIEN KEER PER JAAR
HOOFDREDACTIE CEES BRINK COÖRDINATIE EN ADVIES GERTENAAR TEKST ADVIES AAN DIT NUM
MER WERKTEN MEE SUE BAKER, ELLEN VAN DALEN, FLOORTJE TER HEURNE, DIEUWERTJE VAN DE MOOS-
DIJK, MARIETTA NOLLEN, AUDREY ZONNEVELD FOTOGRAFIE JAN-DIRK VAN DER BURG, WIM HOLLEMANS,
VINCENT VAN DEN HOOGEN, ERIK KUCK, MICHIEL VAN NIEUWKERK ART DIRECTION EN VORMGEVING
MATTMO CONCEPT DESIGN, AMSTERDAM CONCEPT, EINDREDACTIE EN PRODUCTIE PROOF COMMUNICATION,
AMSTERDAM DRUK DRUKKERIJ GROEN B.V., LEIDEN REDACTIEADRES REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE,
POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 2.416, Heinekennlmagazine@heineken.nl
OPLAGE 5.500 EXEMPLAREN NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN OVERGENOMEN OF VERMENIGVULDIGD ZONDER
VOORAFGAANDE SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE UITGEVER.
DIALOOG
Smaakt dat wel, een biertje op 0 graden?
VRAGENVUUR
Bedrijfsleider Paul Bleijs over zijn plannen in 's-Hertogenbosch.
MOMENTOPNAME
Mysterieuze schaduwen op Mysteryland.
Heineken nl magazine [3]