Swedenone of our European Markets Heineken en Suède Netherlands Festival Week a Los Angeles Netherlands Festival Week in Los Angeles The export of Heineken Beer to Sweden continues to expand. Great quantities of our product are shipped regularly from our export brewery in Rotterdam to this country. The picture left above gives a glimpse of the loading (at the brewery) of cartons of beer destined for many places in Sweden. One of these destinations is Stockholm. Here, among the many places where Heineken is sold is the grocery department of the largest department store in the capital of Sweden, Nordiska Kompaniet, photo right above. L'exportation de bière Heineken vers la Suède est toujours en progrès. De grandes quantités de notre bière partent régulièrement de notre brasserie d'expor- tation de Rotterdam vers ce pays. La photo de gauche en haut donne une idee du chargement a la brasserie des cartons destines a nombre de localités en Suède. L'une de ces localités est évidemment Stockholm ou Heineken est notamment vendue au rayon comestibles du plus grand magasin de la capitale suédoise: Nordiska Kompaniet, photo de droite en haut. De nos actifs agents, Van Munching Co. Inc., nous avons refu une photo prise dans le vestibule du célèbre Biltmore Hotel de Los Angeles, ou se tenait alors un „Netherlands Festival Week". Heineken faisait acte de presence sur de nombreux „displays" dans des boutiques et restaurants. Sur la photo, on peut voir le „Field Staff" de Van Munching Los Angeles. La troisième personne, de droite, est Milton L. du Bane, South-Western Division Manager de la maison Van Munching. From our active American agents, Messrs Van Munching Co. Inc., we received a picture taken at the Heineken stand in the lobby of the famous Biltmore Hotel in Los Angeles, where a "Netherlands Festival Week" was held. Heineken was included in many "displays" in stores and in restaurants. In the photo you see the "Field Staff" of Van Munching Los Angeles. The third person from the right is Milton L. du Bane, South-Western Division Manager of Messrs Van Munching Co. Inc. 8 HoSmfi

Heineken Bulletin | 1965 | | pagina 8