mmmmq i m m: BOSSCHE 'BREW MASTER' IN NEW YORK brouwerij s-Hertogenbosch Bossche 'Brew Master' in New York Peter de Groen in bestuur Fanfare Afscheid van Ger Nijholt Jo van Berkom neemt afscheid >2* Ride for the Roses 1IL4& Hygiënepian Col. 23 Afscheid Jo van Berkom Charles van der Splinter reisde af naar New York City om op verzoek van Heineken USA als 'Amstel Light Master Brewer' aanwezig te zijn bij de lancering van de nieuwe Amstel Light "iLive Tastefully" campagne. De campagne is er op gericht om Amstel Light als grootste geïmporteerde Luxe Light Bier in de Verenigde Staten op een hoger en luxer niveau in de markt te zetten. Het streven is om het speciale van bier terug te krijgen. Elementen De campagne is opgebouwd uit de volgende elementen: Nieuwe verpakking en kleuren, Nieuwe glazen, TV commercials, Print advertenties en billboards. Times Square De campagne startte op het roofterras van de AVA Lounge, met een fantastisch uitzicht op Times Square. Het terras was geheel in Amstel Light sfeer gebracht en belangrijkste Amerikaanse schrijvende pers was uitgenodigd. Negen vak journalisten waren aanwezig van bekende Amerikaanse magazines als "Cheers", "Bevarage World Magazine", "Bevarage Dynamics" en "Wine Spirits Industry Newsletter". Na de introductie van Tamara Moore, director of corporate communications Heineken USA, presenteerde Amstel Light Brand Manager Willem van der Hoeven, de nieuwe Amstel Light "Live Tastefully" campagne aan de pers. Na Willem was het de beurt van Charles met de uitleg van het productieproces van inname grondstoffen tot en met de helderbier filtratie. De aanwezige journalisten mochten vragen stellen en daar maakten ze dan ook dankbaar gebruik van. A Great Opportunity! Charles van der Splinter: "Het geven van een presentatie in New York City, op Times Square voor 9 Amerikaanse journalisten en alles in het Engels was voor mij toch wel heel erg spannend! Na een wat moeilijk begin kwam het uiteindelijk helemaal goed. De aandachtig luisterende en goede vragen stellende journalisten maakten het voor mij steeds makkelijker. Maar het was voor mij toch een hele geruststelling dat na afloop Willem van der Hoeven en Tamara Moore, zeer tevreden waren. Voor mijzelf was het een ervaring met onvergetelijke indrukken en 'a great opportunity' zoals ze daar zeggen!" Charles van der Splinter nieuwsbrief voor medewerkers van de Bossche vestiging •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••a** sff. jU De Heineken Wielertourclub heeft 3250 euro f i J' bij elkaar gefietst in de strijd tegen kanker. W* Colonne 23, één van de twee TapVat-lijnen, wordt helemaal doorgelicht volgens de TPM- methode. Doel: nog betere prestaties. Na 37 jaar neemt Peter de Groen afscheid van Heineken. Zijn receptie is op 29 september. Na afloop even ontspannen met Tamara Moore (midden) en Willem van der Hoeven (links) Heineken Nederland Supply nieuws 7 september 2006 UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken Brouwerij Nieuws | 2006 | | pagina 1