Inhoud 4 10 7 8 19 16 Centraal Drankenhuis Marktbewerking Horeca Sea Freight Transport 10 Vragen Project Sunshine -T "i1 Goed Vaatje Kort 14 Anno 18 Bedankt 20 Persoonlijk Recepties 22 Momentopname 24 Vers van't Vat Maart 2005 Branchebrede samenwerking Meer keuze voor de klant, tegen lagere kosten. Heinekens marktbewerking- op-maat Een bruine kroeg wil wat anders dan een discotheek. Schaarste op de wereldzeeën Tekort aan scheepsruimte beïnvloedt het transport van bier bestemd voor export. Jaarcijfers 2004 Hoe staat Heineken ervoor? t riWi-) - *y •i I IrJ 1 F M Xmuf**" Nieuw etiket voor Heineken USA Hoe een Amerikaans idee grote gevolgen heeft voor de collega's in Nederland. Louis Hartlooper Complex Mekka voor filmfreaks. Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt elf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Cees Brink, Maartje Snellen Advies, productie en eindredactie Proof Communication, in samenwerking met Gertenaar Tekst Advies Tekst Sue Baker, Marieke Enter, Annemarie de Haas, Berend Schilder, Arno Verbaas Vormgeving Yolanda Kipperman Grafisch Ontwerp Fotografie Truus van Gog, Wim Hollemans Oplage 10.500 Druk Drukkerij Groen B.V., Leiden Redactieadres Heineken Nederlands Beheer, redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude, kamer 2.416 Heineken

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2005 | | pagina 2