Inhoud 12 -16 -10 Hunt for Cash Kinderopvang 8 Reportage Heineken Experience 20 Buitenland Kort 6 Goed Vaatje 1 Anno 19 Wat doe jij eigenlijk? 22 Bedankt 24 Persoonlijk 24 Recepties 26 Momentopname 28 Vers van't Vat Januari/februari 2005 Heinekens miljoenenjacht Hunt for Cash heeft in 2004 zo'n 500 miljoen euro opgeleverd, en dat is nog maar het begin! Administratieve rompslomp door nieuwe wet De wet verandert; ouders moeten zelf in de papieren duiken. Veranderen als lifestyle Stagnerende biermarkt is achtergrond van boventalligheid. De OR is het eens met de doelen en structuur. Reorganisatie bij HTS en CPP&C "Vier goedlopende merken en een tweede plaats in de biermarkt." Zalencentrum wil eigen broek ophouden "We zijn inmiddels zeven dagen per week beschikbaar." Kroatië Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt elf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Cees Brink, Maartje Snellen Advies, productie en eindredactie Proof Communication, in samenwerking met Gertenaar Tekst Advies Tekst Marieke Enter, Berend Schilder, Arno Verbaas Vormgeving Yolanda Kipperman Grafisch Ontwerp Fotografie Wim Hollemans Oplage 10.500 Druk Drukkerij Groen B.V., Leiden Redactieadres Heineken Nederlands Beheer, redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude, kamer 2.416 Heineken mphptiptihq rpvipp

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2005 | | pagina 2