Crystal geeft antwoord op alle vragen Magnumfles sprankelt feestdagen tegemoet Rudolf maakt kerst mysterieus 10 Promotie Dr. Phil en Oprah hebben hun langste tijd gehad. Vanaf nu beantwoordt Crystal de meest persoonlijke vragen over bijvoor beeld relaties, gewicht en eenzaam heid via haar website www.Ask- Crystal.com. Deze site, 'The Ask Crystal Show', was een logisch gevolg van Crystals talkshow en haar boek 'Crystallizations'. Het concept is een initiatief van Crystal Clear. Het merk richt zich met name op jonge vrouwen en haakt in op de populariteit van Oprah Winfrey en 1 MoU Vslfd Qucsüott* Dr. Phil. Een bannercampagne en een miljoen actie-etiketten op de flessen, ondersteunen Crystals nieuwe site. De eerste drie weken hebben ruim 30.000 bezoekers advies van Crystal ontvangen. Ze kan ook jou (en je vrienden, als je de site doorstuurt) in deze donkere maanden het licht laten zien. Zonder vragen te stellen levert 'The Ask Crystal Show' trouwens ook hilarische momenten op, dus ga snel naar de site! Terug van weggeweest: de Magnumfles. In de supermarkt en bij de slijter is, met de feestdagen in het vooruitzicht, Heineken weer verkrijgbaar in een fles van 1,5 liter. Speciaal verpakt in een stijlvolle, glossy doos en klaar om te ontkurken tijdens de kerstdagen of op oudejaarsavond. "In de wandelgangen noemen we de magnum de 'neonfles', omdat hij lijkt te sprankelen", zegt Lennart Boorsma, junior brandmanager Heineken. De Magnumfles prijkt ook op billboards, achter op de Heineken- vrachtwagens en in een opvallende tv-commercial. Niet te missen dus. Pepsi Blue heeft plaats gemaakt voor alweer een nieuwe colavariant tijdens de kerstdagen. Niet helderblauw, maar dieprood: Pepsi Mysterious Mix. Het is deze maand in diverse supermarkten verkrijgbaar. Bijzonder is dat Rudolf het drankje in grotere supermarkten zelf bereidt in een grote ketel op een uniek display. Hij staat uiteraard ook op het etiket van Pepsi Mysterious Mix. De etiketten van de andere Pepsi- varianten en Sisi en 7UP zijn HÜBBB Kt BZB t<Br. eveneens in kerstsfeer. Onder het motto 'Rudolfs Mysterious X-mas' loopt tot eind 2004 een nationale promotie-actie waarmee consumenten mysterieuze prijzen - met als hoofdprijs een reis naar Lapland - kunnen winnen. Iedereen die op www.pepsi.nl voldoende punten verzamelt met het gooien van sneeuwballen naar Rudolf, maakt kans. Ook tijdens de komende Pepsi Chart-uitzendingen op Yorin FM is de hoofdprijs te winnen. KIJK OP WWW.PEPSI.IHL Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 10