'Daar hoort Amstel bij!' Met JOY kun je lachen Cadeauverpakkingen Affligem en Brand Survival met Rivella Hüf Promotie Er zijn van die situaties die perfect passen in het Amstel-café. Maar haal je ze uit die context, dan werken ze niet meer en leveren ze onbegrip op. Dat is precies wat er gebeurt in de nieuwe commercial voor Amstel bier. In onder meer een slagerij, een dierenwinkel en een supermarkt zijn situaties nagebootst waarbij je normaal gesproken een glas Amstel zou verwachten. Deze derde commercial in de campagne Amstel, Ons Bier' is te zien sinds 4 november. Meer aandacht voor tanderosie, nog meer volume en een betere smaak. Met die drie ingrediënten zet Vrumona de komende tijd JOY op een scherpere manier in de markt. Via direct mail aan ouders, tandartsen en mondhygië nisten, een nieuwe televisie campagne, nieuw POS- materiaal, uitbreidingen aan de site www.tandvrien- delijk.nl, een spaaractie op de verpakkingen, de nieuwe achthoekige prismapakken ijeRMIOJUD én de vernieuwde smaak, wordt dat overduidelijk. "Het gaat volledig over wat tanderosie is en dat JOY tand- vriendelijk is", vertelt brandmanager Naomi Sedney. "Kortom: met JOY kun je lachen." Behalve met colle ga's uit verschillende disci plines is ook samengewerkt met professionals uit de tandheelkundige wereld. Voor meer informatie: www.tandvriendelijk.nl en www.drinkjejoy.nl Het cadeau-'pack' van Affligem bestaat uit twee flesjes Affligem Blond, een Affligem Dubbel en een Tripel, plus het exclusieve Affligem bokaalglas. Een opsteekkaart voor op de toonbank met daarop de bekende witte Affligem- dame brengt deze verpakking bij de slijter extra onder de aandacht. Speciaal voor de feest dagen introduceert Brand een nieuwe geschenk verpakking en krijgt ook Affligem zijn cadeauver pakking in de slijterij. In het Brand-pakket zitten de drie pilseners (in zes flesjes), een glas, een opener en bijpassende viltjes. Rivella sponsort dit jaar voor de tweede keer het survivalprogramma Expeditie Robinson, dat elke week te zien is op NET5. De uitzendingen op zondagavond en de herhalingen op maandag worden mede mogelijk gemaakt door Rivella. Tijdens het programma zendt NET5 prijzenfilmpjes uit waarin kijkers kans maken op een survivalreis voor twee Heineken Nederlands Beheer il jij ook een rivella s urvival backpack? 6Q ORDTürfJ personen naar Maleisië en op een Rivella Survival Backpack. De reis is ook te winnen met een internetspel via www.rivella.nl. De rugzak (ter waarde van 25) is voor 7,50 en drie actie etiketten van Rivella Light of Rivella Green af te halen bij een vestiging van Perry Sport. De actie loopt nog tot eind december 2004.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 16