Amstel Bock het lekkerste bockbier van het land Gratis cap bij Dr Pepper Nieuwe 50cl fles voor Sourcy Sisi Rider mobiel inzetbaar Promotie Jaek to school' promotie Affiis' cap bij 4 codes n Verpakking: 33 cl, SO cl en Jy Ook zin in zo'n unieke PepperMe.com-cap? Tuurlijk! Spaar vier verschillende codes van de Dr Pepper actieverpak kingen (het blik van 33cl en de flessen van 50cl en 1,5 liter) en vul ze in op www.PepperMe.com. Je ziet meteen of je de eigenaar bent van een van de caps met Stash, Little Dude, D of Helmut in blauw, rood, roze of groen. Kies je favoriete kleur en doe mee! Winnaars krijgen hun cap binnen zes weken thuisgestuurd. Eén niet genoeg? Je mag zo vaak meedoen als je wilt. De actie loopt nog tot en met 30 november 2004. Het bekende karretje op drie wielen uit de Sisi-reclame kan tegenwoordig ook worden gebruikt als extra verkooppunt. Negen multifunctionele Sisi Riders zijn er gebouwd die heel gemakkelijk mobiel inzetbaar zijn. Ze zijn ideaal om op een opvallende manier gekoelde dranken te verkopen of 'samples' uit te delen. Inmiddels hebben het Noorder Dierenpark in Emmen, Waterland Neeltje Jans, Dierenpark Wissel, Zoo- Park Overloon, Aquazoo Friesland en Safaripark Beekse Bergen een Sisi Rider in gebruik. In supermarkten kan het karretje worden geplaatst bij Sisi-displays. Vorig jaar is Amstel Bock door kenners uitgeroepen tot 'Lekkerste Bockbier van Nederland'. Daar zijn de brouwers van Amstel erg trots op. Reden genoeg om deze eervolle titel af te drukken op de nieuwe 6-packs. De nieuwe oogst Amstel Bock is traditioneel sinds de eerste maan dag in oktober in heel Nederland op fles verkrijgbaar bij supermarkten en slijte rijen en van de tap in de horeca. Dat Amstel Bock door ruim 200 deskundige proevers uit 33 bockbieren was verkozen tot het smake lijkste Nederlandse bockbier van 2003, werd eind oktober vorig jaar bekendge maakt door culinair publicist Johannes van Dam. Volgens de brouwers is de nieuwe oogst Amstel Bock minstens zo lekker. Stel het zelf proefondervindelijk vast! Mineraalwater is hot. Nooit eerder dronken Nederlanders zoveel mineraal- en bronwater als het afgelopen jaar. Sourcy is een van de grootste spelers op deze markt en presenteert met trots haar nieuwe 50cl PET-fles. De nieuwe verpakking past perfect bij het merk en het product. Sourcy is puur Nederlands. Het water is afkomstig uit een bron van Nederlandse bodem en de nieuwe fles werd ontworpen door het Nederlandse designbureau Claessens. De fles heeft een klassiek en toch eigentijds design, ligt lekker in de hand en is door het geringe gewicht makkelijk mee te nemen. Er is keuze uit Sourcy licht sprankelend en Sourcy naturelle. Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 16