-14 -19 Inhoud 10 vragen aan... Heinekenprijzen 2004 uitgereikt Buitenland Reportage Brandende ambitie Thuisverbruik Kort 8 Roosterwijzigingen Brouwerij Zoeterwoude 10 Promotie 16 Regio 18 Anno Het Zomergevoel 26 BedanktRecepties 28 Persoonlijk 10 Momentopname Vers van't Vat september 2004 Brazilië: van bar tot bar marktaandeel veroveren Michiel Verhagen: "Brazilianen staan uiterst kritisch tegenover buitenlandse bieren." Werkonderbreking Brouwerij Zoeterwoude Heineken-medewerkers protesteren mee tegen kabinetsbeleid. Festiviteiten ook gericht op studenten Karin Jongbloed, KNAW: "We proberen een jonger publiek aan te spreken." Wilko Brink, manager Business Systems Services "De computer op de werkplek is niet voor privé-gebruik." Peter van Besouw is de nieuwe directeur van Brand "Voor Limburgers is Brand het grootste en belangrijkste biermerk." Heineken nu beste drankenleverancier "De voorkeur van de consument kan per stad of zelfs per wijk verschillen." Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt elf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Cees Brink (a.i.) Eindredactie Gertenaar Tekst Advies/Mireille Evers Redactieadres Heineken Nederlands Beheer, Redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude, kamer 2.416 Productie en vormgeving Lasswell Communicatie, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat@heineken.nl Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard Heineken Nederlands Beheer iNeuenatlUb Deneei

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 2