cord-actie bij Pathé groot succes Headset- en Wolff Heineken a la Carte: kiezen geblazen Twee internationale merken blijven samen Heineken a ia Carte Promotie De hele maand augustus liep in de bioscopen van Pathé en Wolff een promotie van Heineken. Bij aanschaf van twee Heineken Longnecks kregen filmgangers een kanskaart waarmee ze 33% kans maakten op een Heineken headset-cord - een soort keycord om je mobiele telefoon aan te hangen en handsfree te bellen. Het apparaat bleek zeer gewild. "We hebben ons doel, 100% meer volume, ruim over troffen", vertelt Jeff Visser, category development manager Corporate Accounts, die de actie voor Corporate Account Management en Trade Marketing op touw zette. "In plaats van één flesje kochten mensen er nu twee en dat deden ze ook nog vaker dan normaal." in totaal zijn bijna 11.000 cords weggegeven. Ook dit jaar kunnen Heineken-mede- werkers weer keuzes maken in het kader van Heineken a la Carte. Het aanbod is vrijwel gelijk gebleven; alleen het pc privé-project is als gevolg van overheidsmaatregelen afgeschaft. Nieuw is dat alle informatie alleen nog op het BrowseHuis is te vinden. Regelingen en formulieren zijn daar voorhanden; ze worden niet meer thuisgestuurd. Kijk onder 'Heineken Heineken la Carte B(r)ouw uw eigen arbeidsvoorwaarden 'fTömt Personeel' en vervolgens onder 'Personeelsinfo' voor de Heineken a la Carte-site. Geen BrowseHuis? Of niet in de gelegenheid om informatie zelf uit te printen? Neem contact op met je P&O-administratie. Die zorgt ervoor dat je een uitdraai van de regelingen en formulieren ontvangt. Lever het invul- formulier Heineken a la Carte uiterlijk 15 oktober in bij je leidinggevende. Heineken Nederlands Beheer Het partnerschap tussen Heineken International en KLM Royal Dutch Airlines is met drie jaar verlengd. Beide bedrijven hadden al een jarenlange relatie. Met de overeenkomst is Heineken ook de komende jaren exclusief het bier dat wordt geserveerd tijdens vluchten van de KLM. De luchtvaartmaatschappij ontwikkelt zich momenteel sterk, net als Heineken zelf. Rik Bart de Jonge, managing director van Heineken North West Europe, is blij met de deal. "Heineken behoudt zijn positie als internationaal premiummerk. Dat is een goede zaak in een tijd waarin steeds minder bedrijven nog 'nationale trots' vertegenwoordigen. Dit contract brengt twee sterke, beroemde merken samen. Dat draagt bij aan de bekendheid van zowel Heineken, KLM als onze thuisbasis Nederland." De overeenkomst werd uiteraard gesloten op Schiphol tussen Heineken Duty Free Travel Retail - onderdeel van Heineken North West Europe - en KLM Inflight Services. Heineken Nederlands Beheer Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 16