Inhoud 10 12 17 22 10 vragen over de nieuwe Amstel-campagne Afdeling Inkoop bij Vrumona Heineken on the Move Buitenland Reportage Denemarken moet aan Heineken Kort 8 Promotie 14 Stayokay lÊ Anno 20 Paul Mak brengt Rinkeldekinkel BeerTender 21 Het Zomergevoel 4 Bedankt Recepties 26 Persoonlijk 30 Momentopname 32 Vers van't Vat mei 2004 Chris Lakens (brandmanager Amstel) en Robert van Dijk (Doom Dickson) "Amstel begrijpt als geen ander hoe mannen in elkaar zitten." Inkopers gaan kijken waar de winst zit "We willen kostenbesparingen terugzien op de winst- en verliesrekening." Medewerkers denken mee over inrichting nieuw gebouw Amsterdam "Klankbordgroepen kregen de kans de behoudendheid van Heineken los te laten." 'Grote zandbak' Djibouti Guido Janssen: "Afrika is een uitdagend continent dat vaak schromelijk wordt onderschat." Ook De Hooiberg in Zoeterwoude moet met zijn tijd mee William de Jong: "Er komen geen Efteling-gangers meer." Lennart Boorsma 'laadt' merk met muziek "Denen zijn niet zo gemakkelijk te winnen voor iets nieuws." Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt elf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Cees Brink (a.i.) Eindredactie Gertenaar Tekst Advies Redactieadres Heineken Nederlands Beheer, Redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude, kamer 2.416 Productie en vormgeving Lasswell Communicatie, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat@heineken.nl Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard Heineken „«tel ftrl ands

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 2