DJ Tiësto bij twee Heineken Affligem Tripel wint gouden medaille JOY: je kan er niet omheen! Promotie Heineken is half april een actie in Pathé en Wolff theaters gestart om nog meer aandacht te vragen voor Heineken World Gigs. Bezoekers ontvangen bij aankoop van twee Heineken Longneck een cd met negen tracks van onder meer 'number one dj' Tiësto. World Gigs zijn de zogenoemde 'Green Room Sessions', exclusieve intieme feesten waar de beste muziek ter wereld wordt gedraaid. De achterkant van de cd verwijst naar de website van World Gigs en het winnen van toegangskaarten. Daarmee benadrukt Heineken haar activiteiten op muziekgebied. Maar het gaat uiteraard vooral om de verkoop van extra volume. De actie is ontwikkeld door Trade Marketing voor de afdeling Corporate Accounts (NAM) en eindigt eind mei. Verwacht wordt dat de promotie het succes van de Blinking Bottle en Heineken pocketradio in de bioscopen gaat overtreffen. Tijdens de prestigieuze World Beer Cup 2004 in San Diego, Verenigde Staten, is de Affligem Brouwerij bekroond met de gouden medaille voor het beste abdijbier ter wereld in de categorie Tripel. De kwaliteit, traditie en het raffinement van Affligem worden daarmee onderstreept. De Affligem brouwerij behoort sinds 2000 voor 100% tot de Heineken Groep. De World Beer Cup, ook wel de 'Olympische Spelen der bierwedstrijden' genoemd, wordt sinds 1996 georganiseerd door de American Association of Brewers om de tradities en innovaties in de sector te promoten. De competitie, de meest prestigieuze in haar soort, wordt elke twee jaar gehouden. JOY wint FoodAward 2004 Het Retail College reikte de FoodAward 2004 uit aan JOY met de volgende onderbouwing: 'De drankenmarkt is propvol met innovaties die geregeld een hype-karakter hebben. Vrumona is er in geslaagd een vruchtenlimonade voor kinderen te introduceren met de claim 'tandvriendelijk'. Bovendien koppelde Vrumona JOY aan de site www.tandvriendelijk.nl. Deze introductie zal geen eendagsvlieg zijn, denken wij.' Joy verkrijgbaar bij Ikea Alle elf Nederlandse vestigingen van de Zweedse woonwarenhuisketen Ikea plaatsen JOY in kleinverpakking op de menukaart. Per 1 mei 2004 zijn de drie smaken appel-peer, sinaasappel-perzik en aardbei-framboos verkrijgbaar. Naast de reguliere 'over de counter'-verkoop wordt JOY een van de opties in het kindermenu. Heineken Nëdërlarrês Bshssr

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 14