Superprof the final van start Brand Cuvée maakt pilscollectie compleet Pepsi Twist smaakt naar meer Sisi No Bubbles nu ook in de horeca Promotie Sinds 15 maart loopt de Nationale promotie Amstel 'Superprof the final'. Op alle Amstel-flesjes en -blikjes zitten actiecodes, waarmee consumenten kans maken op kaarten voor de finale van de Champions' League en op 50.000 andere voetbalprijzen. Op de speciale website www.amstelsuperprof.nl maken zij met die actiecodes kans op een greep uit het prijzenpakket. Met de verschillende voetbalgames op de site zijn punten te verdienen. Die kunnen ook worden ingewisseld voor voetbalprijzen of ingezet bij de voetbalveiling. Tijdens die veiling, dit jaar voor het eerst, gaan bijzondere voetbalartikelen onder de hamer. De actie loopt tot 17 mei 2004. De introductie van Brand Cuvée Pilsener is in volle gang. De pilsener maakt deel uit van de lijn van drie nieuwe pilseners van Brand. Onlangs werden Urtyp Pilsener en Brand Pilsener al op de markt gebracht. Sinds kort is het nieuwe reclamespotje van Brand te zien waarin beurtelings aan de drie nieuwe pilseners aandacht wordt besteed. De boodschap van dit spotje is duidelijk: Brand maakt drie toppilseners met elk een andere smaak: Brand Pilsener is verfijnd en prikkelend, Urtyp Pilsener is krachtig en Cuvée heeft een ronde, zachte afdronk. Deze pilsener is bij uitstek geschikt om mee na te tafelen of om tijdens het diner te drinken, als alternatief voor wijn. Pepsi Cola met citroen blijkt een verfrissende combinatie voor de consument. De verkoopcijfers zijn uitstekend, maar het wordt wel tijd weer met iets nieuws te komen, zo zeggen brandmanager Wendy Schuit en commercieel stagiair Rodney Hensen. Daarom ligt er sinds kort een nieuw soort Pepsi Twist in het schap. "Pepsi Twist bevat nu nog meer echte lemon juice", legt Hensen uit. "De smaak is daardoor wat frisser en beter." Belangrijk is ook dat alle verpakkingen van Pepsi een nieuw logo hebben gekregen (zie foto). Daarmee maakt Pepsi zijn eigen credo meer dan waar: Dare for more. Vanaf deze maand vind je Sisi No Bubbles niet meer alleen in de schappen van de supermarkt. Het is nu ook verkrijgbaar in de horeca. Sisi No Bubbles wordt geserveerd in een speciaal flesje van 20cl. Er zit geen koolzuur in, maar wél vitamine C en daarmee is het een gezond alternatief voor kool zuurhoudende dranken. Het past prima in de koolzuurvrije trend. Je kunt het lekker doordrinken, maar liefst wel ijskoud. Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 18