- Vers van't Vat, februari 2004 De presentatie van BeerTender in de Heineken Experience in Amsterdam op 11 februari was een groot succes. De drie hoofd verantwoordelijken - Heineken-bestuurders Thony Ruys en Mare Bolland en hun collega Thierry de la Tour d'Artaise van Groupe SEB (eigenaar van Krups) - onthulden BeerTender door tijdens een persconferentie een doek weg te trekken. De tientallen journalisten reageerden opmerkelijk positief. "Er werden niet veel kritische vragen gesteld", zegt Karin Willems, verantwoordelijk voor de perscommunicatie rond BeerTender. Het feest na afloop met honderdvijftig bekende Nederlanders stond in het teken van 'thuis'. Vier typisch Nederlandse huiskamers waren nagebouwd: een woonkamer uit de Jordaan, een trendy woonkamer, een kamer in nouveau-richestijl en een familiekamer met Ikea-inrichting. De ambassadeurs kregen allemaal een BeerTender mee naar huis en zijn daarmee ambassadeurs geworden die hun ervaringen ongetwijfeld zullen doorvertellen. MMr

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2004 | | pagina 17