Sisi Fruitmania: fris met een vleugje zuivel Tapvat ondersteund met tv-commercial Met Amstel backstage bij WAL JOY twee dagen gefilmd Product, promotie pers Van plastic naar karton: Sisi is er naast de varianten in een fles nu ook in een pak. Maar wel een beetje anders. Sisi Fruitmania is traditionele Sisi zonder prik en met een vleugje zuivel, waardoor het een zachte, volle smaak krijgt. Je kunt in de supermarkt kiezen uit drie varianten in een literpak: Peach, Berry en Lime. Volgend jaar komt Sisi wegens succes ook met een light-variant van Fruitmania. Het nieuwe Heineken Tapvat krijgt een tv-commercial, ter onder steuning van de verkoop in super markten en slijterijen vanaf volgende week. Het gekozen moment voor de introductie heeft alles te maken met de naderende feestdagen. Met het Tapvat kunnen consumenten voor het eerst tapbier kopen in de super markt. In het filmpje zien we eerst een kolkend glas Heineken bier. Als de camera uitzoomt, verschijnt ook het Tapvat in beeld. Vervolgens wordt er een echt biertje getapt voor een feestje dat op de achtergrond in volle gang is. Het Heineken Tapvat: echt bier voor elk feestje! Het spotje is te zien vanaf 1 december. Meer over het tapvat: zie pagina 12-13. De laatste Amstel-commercial met de drie vrienden, die nu op tv is te zien, is de opmaat tot zeven avonden De Vrienden van Amstel Live! 2004 in Ahoy' Rotterdam. Met het actie-etiket op Amstel pils maak je kans op backstage-kaarten en andere prijzen. Onder het motto 'Maak de hits compleet' kun je op www.vriendenvanamstel.nl tekstregels van bekende hits afmaken. Maar dat kan ook per sms: ga naar een van de 269 deel nemende Amstel-cafés, koop drie Amstel biertjes en je ontvangt een kanskaart met een code, waarmee je drie backstage- kaarten kunt winnen. Sms de code; je krijgt de nog af te maken tekstregel als antwoord. De (positieve) aandacht in de media voor het tandvriendelijke frisdrankje JOY houdt maar niet op. Onlangs kwamen de makers van het RTL 5- programma Mijn Beroep twee dagen bij Vrumona op bezoek om brand- manager Pascal van Ham tijdens haar werkzaamheden te volgen. Uiteraard kwam JOY prominent naar voren. "Het programma is informatief en in documentairestijl gefilmd", zegt Pascal. "Deze vorm van aandacht komt ons goed uit omdat we niet alleen via Fox Kids kinderen benaderen maar ook een campagne starten waarmee we ouders meer vertellen over de functionaliteit van JOY." Mijn Beroep is te zien op zaterdag 20 december om 20.00 uur bij RTL 5. Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 16