Di-rect zingt geïntroduceerd Affligem officieel Hey dude, gratis t-shirt? Product, promotie pers Door alle voorgaande succesvolle muziekacties is Pepsi hét merk dat door tieners het meest met muziek wordt geassocieerd. Pepsi gaat door. In ruil voor drie actie-etiketten van de 1,5 literflessen Pepsi, Sisi en/of 7Up kunnen consumenten bij Free Record Shop een gratis cd-single van Di-rect afhalen, de populairste tienerrockband van dit moment. Het nummer op de single is speciaal en exclusief voor Pepsi uitgebracht. Bovendien krijg je een coupon om met flinke korting de Di-rect single 'Over the Moon' te kopen. Pepsi's Nationale Promotie loopt van eind september tot en met eind november. Fan van Di-rect? Direct op zoek naar de flessen met het actie-etiket dus. Affligem Blond (6,8% alcohol), Affligem Dubbel (6,8%) en Affligem Tripel (8,5%) zit 'm in de toevoeging van wat gist en suiker bij het bottelen. Het is deze nagisting op de fles die Affligem bier onderscheidt van veel andere abdijbieren. Voorlopig is Affligems promotie alleen op het thuis- verbruikkanaal gericht. In januari 2004 vindt tijdens de Horecava een spetterende kick-off plaats. Een mysterieuze, in eigentijds wit gehulde vrouw, die de consument een verleidelijk glas Affligem aanbiedt. Een plaatje dat je veelvuldig kunt aantreffen bij supermarkten en slijterijen. Hiermee onderstreept het sinds 1074 gebrouwen zuivere abdijbier Affligem (volledig eigendom van Heineken) dat het bier van alle tijden brouwt. En voor alle landen. Het is bijvoorbeeld ook verkrijgbaar in Frankrijk, Italië en de V.S. Het geheim van Nooit van Helmut, Little Dude, D of Stash gehoord? Dan ben je niet een van de vele jongeren die de website van Dr Pepper hebben bezocht. "PepperMe.com was vorig jaar een van de best bezochte websites en heeft zelfs de 'Gouden apenstaart' gewonnen", vertelt junior brandmanager Yvonne Theunissen. De website heeft ook een functie in de nu lopende consumenten promotie van Dr Pepper. Om een gratis Dr Pepper t-shirt te krijgen, moeten drie verschillende codes worden gespaard en via de website worden doorgegeven. Die codes zijn te vinden op 33cl-blikjes en 50cl PET-flesjes. Alle scholen die Dr Pepper verkopen, hebben posters gekregen waarop de promotie wordt aangekondigd. Meer info? Zie PepperMe.com. Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 16