Inhoud -14 4 -19 -10 -12 -22 Buitenland 10 vragen aan... Afdeling belicht Reportage Vuurtoren Relaunch Reorganisatie 6 Kort nieuws Product, promotie pers 16 Anno 18 JOY 24 Goed Vaatje 26 Recepties! Persoonlijk 30 Momentopname 32 Vers van't Vat, september 2003 Expat in Papoea-Nieuw-Guinea "De Nederlandse markt had het moeilijk, we hebben ondanks het betere weer, minder bier verkocht." Eric Weiten: "Onveilig? Ongecultiveerd? Onterecht." René Hooft Graafland "Het zweet stond op mijn rug. Zo veel stress." Marktonderzoek "Het is eigenlijk net een weersverwachting altijd onzekere factoren." Computervirus laat Heineken schrikken "De consument moet het naar zijn zin hebben." Bierdrinkers krijgen keuze in de horeca "Moderne klassiekers. Daar staat Brand voor." De echte smaak blijft. Brand. Sinds 1340. Ti$—T"Ü3 Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B. V. en verschijnt twaalf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Marianne van den Hoek-Huybregts Eindredactie Wilma Gertenaar Productie Lasswell Communication Events, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066versvanhetvat@heineken.nl Vormgeving Rense Partners, Den Haag Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 2