m Crystal Clear ook fris bij fitness Introductie JOY! Brand stort zich op pilseners Heeft u Heineken ergens in het nieuws gezien? Meld het de redactie! 17 Product, promotie pers Crystal Clear is daarnaast samen met het magazine Body Mind een actie gestart onder vijfhonderd fitnesscentra. Ieder nieuw lid van een centrum ontvangt zowel het nieuwste B+M-magazine als een flesje Crystal Clear (50cl). Brandmanager Menno Lammerts van Bueren: "Crystal Clear is light, lekker en gezond en past binnen de levensstijl van de eigentijdse vrouw. Crystal Clear bevat nauwelijks calorieën, dus ze kunnen het drinken als water." Het is een nieuwe vruchten limonade voor kinderen van de basisschoolleeftijd, koolzuurvrij, zonder toegevoegde suiker, conserveringsmiddelen of kunstmatige zoetstoffen: JOY. Vrumona's nieuwste troef op de frisdranken- en vruchten- limonademarkt. Behalve gezond ook vet, stoer, cool en lekker volgens de kinderen die nauw betrokken waren bij de ontwikkeling van dit product. Een product dat op ongebruikelijke wijze tot stand kwam en op bijzondere manier zal worden gepromoot. Het meest unieke eraan is dat JOY, dankzij een technologisch hoogstandje van HTS, door een speciale receptuur minder fruitzuur bevat dan andere drankjes uit dit segment. Daarom mag JOY als eerste in Nederland het predikaat 'tandvriendelijk' dragen. Zie ook de pagina's 24 en 25. Echte smaak blijft. Brand. Sinds 1340. Zo afficheert Brand zich als brouwer van de beste pilseners. Een opgefrist logo, nieuwe kleuren en een eigentijdse mediacampagne zetten Brand in heel Nederland op de kaart. Premium pilsener en Brand Urtyp, de opvolger van Brand Up, zijn inmiddels verkrijgbaar in de horeca en in de supermarkt. Begin 2004 volgt een derde uitgesproken pilsener. PïiOSfRïfl U "De consument kan dus kiezen uit een aantal pilseners van uitmuntende kwaliteit, die je op elk moment kunt drinken", zegt brandmanager Chris Lakens. "Bijzonder, maar niet té. Authentiek en eigentijds tegelijk. Moderne klassiekers, daar staat Brand voor." Zie ook de pagina's 22 en 23. Vers van 't Vat, september 2003

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 17